mariannnilsen
Forumet er livet
noen som har begynt å legge på seg enda ?????? jeg har lagt på meg 0,9 kilo forløpig .. sist svangerskap la jeg på meg tilsammen 22 kilo, og 12 av dem var før uke 12 [:'(], det har jeg ingen planer om denne gangen hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Svartengel
Har nok gått ned nesten fire eg, men er krise, fordi eg vegde 77kg før eg vart gravid (eg er 167cm og legen sa at eg bør ikkje vege under 71) Så eg stresse ikkje[:)][:)]
ORIGINAL: knertpåvei
Har nok gått ned nesten fire eg, men er krise, fordi eg vegde 77kg før eg vart gravid (eg er 167cm og legen sa at eg bør ikkje vege under 71) Så eg stresse ikkje[:)][:)]
bare nysgjerrig, men hvorfor bør du ikke veie under 71?
selv har jeg hverken gått opp eller ned så vidt jeg vet, men det skal sies at jeg ikke har vekt hjemme [:D]
ORIGINAL: knertpåvei
bare nysgjerrig, men hvorfor bør du ikke veie under 71?
selv har jeg hverken gått opp eller ned så vidt jeg vet, men det skal sies at jeg ikke har vekt hjemme [:D]
Da vil eg bli rekna for undervektig, eg har jo ein god del muskler også, etter å ha brukt krykker i nesten 2år.. Så derfor bryr eg meg lite om bmi egentleg seier overvektig, fordi den rekner ikkje med muskler..
ORIGINAL: Pia20
Du kan fint veie under 71kg. [;)]
ikke at du veier mye, for det gjør du absolutt ikke!! men hvis du veier 71kg og er 167 høy har du en BMI på 25,4 som vil si overvektig på skalaen. (ikke nødvendigvis hvis en har endel muskler/har kraftig kroppsbygning!) [;)]
Ville bare si at legen din er litt på tur hvis han/hun mener at du veier for lite... [;)] Du er helt normal!!!
Er treningsveileder og kostveileder, så vet sånn ca hva jeg snakker om.
quote:
quote:
Har nok gått ned nesten fire eg, men er krise, fordi eg vegde 77kg før eg vart gravid (eg er 167cm og legen sa at eg bør ikkje vege under 71) Så eg stresse ikkje
Du kan fint veie under 71kg.
ikke at du veier mye, for det gjør du absolutt ikke!! men hvis du veier 71kg og er 167 høy har du en BMI på 25,4 som vil si overvektig på skalaen. (ikke nødvendigvis hvis en har endel muskler/har kraftig kroppsbygning!)
Ville bare si at legen din er litt på tur hvis han/hun mener at du veier for lite... Du er helt normal!!!
Eg er klar over at bmi blir overvektig då, men sida eg faktisk har muskler utenom, så er det ikkje fint at eg blir langt under 71kg. Og eg har vegd rundt 50kg lenge, så eg vil virkeleg ikkje bli så tynn igjen.
Og eg med legen min, snakket lenge om dette altso.
Du kan fint veie under 71kg. [;)]
ikke at du veier mye, for det gjør du absolutt ikke!! men hvis du veier 71kg og er 167 høy har du en BMI på 25,4 som vil si overvektig på skalaen. (ikke nødvendigvis hvis en har endel muskler/har kraftig kroppsbygning!) [;)]
Ville bare si at legen din er litt på tur hvis han/hun mener at du veier for lite... [;)] Du er helt normal!!!
Eg er klar over at bmi blir overvektig då, men sida eg faktisk har muskler utenom, så er det ikkje fint at eg blir langt under 71kg. Og eg har vegd rundt 50kg lenge, så eg vil virkeleg ikkje bli så tynn igjen.
Og eg med legen min, snakket lenge om dette altso.