Vekt

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Litt vanskelig når jeg ikke ser hvor høy du er, men tipper 68

Er 178 cm høy! Glemte å skrive det i første innlegg, men det står lengre ned!  [:)]

ORIGINAL: Tyren85

ORIGINAL: Marianne1

Gått ned over 50 kilo! [:D]

wow[:)]

fortell da

Ikke så mye hokus, pokus egentlig. La om kostholdet og begynte og trene bare! [:)] Nå kryper vekta oppover da. For første gang på 4 år. Skummelt å se på vekta, men trøster med med at det er normalt. Er gravid! [:)]

tipper 80 jeg..
Hvor tung er du da?? [;)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Kjempebra!

Men hva veier du da??

Ca. 80 kg. Etter at jeg har født skal jeg til 70 iallefall! [:D] Morsomt at folk har gjettet alt fra 65 til 92... hehe.. [:D] Jeg har veid nesten 135 kg før, så jeg blir ikke akkurat fornærma!

Ifølge BMI er jeg overvektig da. Har BMI på 25,2. 0,2 kg for mye!!! hehe.. Føler meg ikke feit, men skal som sagt ned til 70 kg neste år!

fortell da

Ikke så mye hokus, pokus egentlig. La om kostholdet og begynte og trene bare! [:)] Nå kryper vekta oppover da. For første gang på 4 år. Skummelt å se på vekta, men trøster med med at det er normalt. Er gravid! [:)]

mente at du skulle fortelle hvor mye du veier nå[:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Kjempebra!

Men hva veier du da??

Ca. 80 kg. Etter at jeg har født skal jeg til 70 iallefall! [:D] Morsomt at folk har gjettet alt fra 65 til 92... hehe.. [:D] Jeg har veid nesten 135 kg før, så jeg blir ikke akkurat fornærma!

Kjempe flink har du vært. [:)] Flott var du! 50kg er kjempe bra [:)] *inspirert* Vi får hjelpe hverandre etter fødselen i desember. [8D]

ca 80 kg?  kjempeflott at du har blitt kvitt 50kg!![:D][:D]

fortell da

Ok...  Jeg er ca 80 kg

ORIGINAL: frøken my

Ja ca, for jeg rusler litt opp og ned om dagen. Er gravid! [:D]

fortell da

Ok...  Jeg er ca 80 kg

så flink du har vært[:D]

Er bare imponert over hvor mye du har gått ned....
Nydelig er du!
Hadde tippet rundt 80 kg ca.faktisk(men det ble avslørt før jeg fikk tippet).
Lykke til med svangerskapet[:)]

ORIGINAL: RosaDiamanter

Kjempe bra jobba da...

jeg er 180 høy å nå veier jeg 81kg....gått ned fra 104kg[:o]... skal ned til 75kg jeg da...[:)]

så vi er sikkert ganske like..[:)]

lykke til[:)]

Grattis! Vet hvor deilig det er å gå ned! [:D] Å gå fra tresifret til tosifret var iallefall magisk for meg!

må ikkje sjå på vekta,du har en baby i magen[:)]  kos deg i svangerskapet[:)]

må ikkje sjå på vekta,du har en baby i magen[:)]  kos deg i svangerskapet[:)]

Jeg vet jeg ikke skal det. Men det er lettere sagt enn gjort, når du ikke har fokusert på noe annet i fire år...

ORIGINAL: Nikki!

70-75?[8|]
bilde 2: 65-70?

så 3 bilde. du har forandret deg. vært kjempe flink!

nå så jeg svaret=)

du har vært knall flink!
spiste du hver 3 time eller noe da? aldri snop?? eller... gjerne litt details[;)]

Frokost, lunsj og middag bare. Med noen sunne mellom måltider innimellom. Passet på posjonene. Og sjekket mye næringsinnhold bak på pakker. Passer på å bruke det sunneste leverposteien, sunneste frokostblandingen, sunneste gulosten osv osv.
Høres kanskje slitsomt ut, men det er bare i begynnelsen. Etterhvert er det bare rutine.. Planla alle middagene for en uke av gangen. Da slipper man å plutselig ville ha noe usunt. Spiste litt gotterier, men kuttet ut potetgull. Og når jeg spiste gotterier, så var det bare i små posjoner.
Etter jeg hadde gått ned de første 20 kg begynte jeg å trene. Hadde da ikke trent i hele mitt liv.. (hadde ikke engang gym på skolen). Begynte å svømme først, for å minske belastningen på kroppen. Så begynte jeg på treningstudio. Apparater og kondisjonstrening. Trente 3-5 dager i uka. [:)]

Det er ikke noe hokus, pokus som sagt, men det krever tid og tålmodighet. Ikke gjort over natta! [:D]

ORIGINAL: S.Reve

Så utrolig flink du har vert!!! [:D][:D]

Takk! [:D]

Du har virkelig vært flink! Du må være ei sterk jente som har klart å gå ned så mye!![:)] You go girl[:D]

kjempe=)
har selv tatt av 30. men 15 av dem var på karbokur. kun 15 karbohydrater per dag. dette på under 3 mnd. det andre kg gikk av når jeg tenkte sunnere..
men vil enda ha av ti da..

må vel komme igang med noe trening=)

Tror treningen var det viktigste for meg. Det å gå ned over 50 kg (tror det er ca 55) tok ca 2 år for meg. På begynnelsen gikk det trått, men når jeg begynte å trene rant kiloene av! De siste to årene har jeg "strevd" for å holde de av! hehe.. [:)] Kroppen vil jo tilbake til det den tror er normalt!

Kvitte seg med eksen var også en viktig del! Det var da jeg begynte å gå ned. IKKE pga han, men pga at jeg hadde det bedre! [:D] Lurer på om jeg skal takke han for det en dag?? Eller nei.. [8D]

kjempe=)
har selv tatt av 30. men 15 av dem var på karbokur. kun 15 karbohydrater per dag. dette på under 3 mnd. det andre kg gikk av når jeg tenkte sunnere..
men vil enda ha av ti da..

må vel komme igang med noe trening=)

Lykke til videre forresten! Glemte helt å si det! [:)] Og grattis med kiloene som allerede har fått fyken! 

Back
Topp