Vekt

ORIGINAL: Nikki!

hehe.. du kvittet deg med noen kg når x forsvant vettu[8D]
kjempe bra jobba=)
må se om jeg ikke får begynt å trene. elsket å være på sats å trene før,12 timer pluss i uken,så plutselig brå trening slutt og kg hoppet på[:@]

takk for det=)
håper de 10 siste snart er av!

klem

Ja det er deilig å trene. Iallefall når formen er bra! Utrolig deilig etterpå iallefall! Da føler man at man kan mestre alt! [:D] 

Du har vert flink!!!!Absolutt!!![;)]

MEN hva er vitsen med sånne tipp hva jeg veier, tipp ditt og tipp datt???? Er det for å få oppmerksomhet? selvtillit? skryt? Litt rart spm liksom: Tipp hva jeg veier........?ehhh hva så?

Bare meg som reagerer eller? kall meg gjerne gammeldags.......[:-]

ORIGINAL: Vita

MEN hva er vitsen med sånne tipp hva jeg veier, tipp ditt og tipp datt???? Er det for å få oppmerksomhet? selvtillit? skryt? Litt rart spm liksom: Tipp hva jeg veier........?ehhh hva så?

Ok. Jeg vet ikke hvorfor du reagerer på den måten, men hvis du ikke liker det, så overse det davel! Jeg ville bare at folk skulle tippe, for å se om folk var like dårlige på det som meg selv. Og det var veldig mange. MÅ man ha noe dypere mening i alt man skriver her?? Tar ikke akkurat dette stedet så veldig seriøst, og henter verken selvtilitt eller skryt herifra. Kjenner ikke en sjel her. Mulig du er gammeldags, aner ikke jeg. Men klagete er du iallefall.

ORIGINAL: TonjeTøsa

jeg er ca like høy som deg (180) og har blitt 3sifra nå etter jeg var gravid. savner den tia jeg veide 80kg. høres mye ut, men jeg var fornøyd med åssen jeg så ut da... huff, er så deprimerende å føle seg feit hele tia... iallefall nå om sommeren... blæh!

Nei det er ikke noe kult. Men du har jo en liten skjønning på bare 3 måneder ser jeg, og å gå ned i vekt tar tid. Du kan jo ikke forvente å gå så fort ned! Det ordner seg nok! Mange fine tunikaer og kjoler nå! [:D] Det trøster jeg meg til nå som magen vokser!

Du verden.. Så mange kilo!! drit flink har du vært, og for en forskjell. DEEEN beiben jo[;)]

Nå fikk jeg mot og håp, x'n borte= sylfide Tullann.. Stilig! kanskje det var det som skulle til for å bli slank ja.

ORIGINAL: Tullann

Du verden.. Så mange kilo!! drit flink har du vært, og for en forskjell. DEEEN beiben jo[;)]

Nå fikk jeg mot og håp, x'n borte= sylfide Tullann.. Stilig! kanskje det var det som skulle til for å bli slank ja.

hehe... ja det hjelper å blitt kvitt overvekt i form av x'er! [:D] Men sånn seriøst, jepp det hjelper VELDIG å ha det bra med seg selv! Så lykke til!

ORIGINAL: Marianne1

ORIGINAL: Vita

Ok. Jeg vet ikke hvorfor du reagerer på den måten, men hvis du ikke liker det, så overse det davel! Jeg ville bare at folk skulle tippe, for å se om folk var like dårlige på det som meg selv. Og det var veldig mange. MÅ man ha noe dypere mening i alt man skriver her?? Tar ikke akkurat dette stedet så veldig seriøst, og henter verken selvtilitt eller skryt herifra. Kjenner ikke en sjel her. Mulig du er gammeldags, aner ikke jeg. Men klagete er du iallefall.

Vil ikke kalle det klagete å reagere på hva det er mulig å starte en tråd om...det er tross alt BABY verden det heter her. Men hvis du er så veldig intressert i om "folk er like dårlige som deg å tippe vekt" så versågod.....kjekk hobby det sikkert[:-]

ORIGINAL: Minni84

Du har virkelig vært flink! Du må være ei sterk jente som har klart å gå ned så mye!![:)] You go girl[:D]

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

ORIGINAL: Minni84

Du har virkelig vært flink! Du må være ei sterk jente som har klart å gå ned så mye!![:)] You go girl[:D]

Back
Topp