Eg var svært aktiv før eg som 23åring blei gravid for første gang, trente både volley, fotball og håndball til eg var rundt 20 uker og fikk plager med bekken. Aldri brydd meg mykje om kosthold, fordi eg har alltid trent mykje. Vekta har vært ganske stabil rundt 70-75kg og er 173cm. La på meg 30kg første svangerskap og var ikkje eit snev bekymra, tenkte alt raste etter fødsel (alle sa det

) men neida. Starta trening 6 veker etter fødsel med rundt 98kg på vekta. Måtte faktisk justere kostholdet for å klare å gå ned til bryllupet, og var rundt 78-80kg når eg blei gravid igjen, før bryllupet. Blei litt usikker nå, men trur eg bikka 100kg det svangerskapet og, og då prøvde eg å passe meg litt. Året etter var eg nede igjen i 73kg, mykje trening, lite kostholdsregulering. Mista mange babyer i 2019-2020, to av dei i andre trimester, noko som sammen med null trening i covidåra resulterte i ein kropp som la på seg momentant. Det har resultert i ei stagnerande vekt på rundt 90-95kg dei siste par åra, sjølv under graviditeten for 2år siden. Kjent eg orker ikkje fokusere på det og har ikkje villa vega meg dette svangerskapet. Skjønner at eg MÅ starte å trene igjen etter svangerskapet for å få kroppen tilbake.
Men, nå må eg vege meg fordi det er grense på bmi (usikker på ka den egentlige er, men eg kan ikkje vege meir enn 120kg) for å få føde på Stord. Har gjort at eg kjenner at det er heilt ok å ha litt meir fokus på vekt desse siste vekene, eg veger 99kg nå, har gjort det dei siste 7 vekene, så føle eg har kontroll enn så lenge. Eg er ikkje streng med meg sjølv, men tar litt bedre valg i matveien. Fysisk er eg hemma, pga bekken, så kun kosthold eg kan regulera.
Blei langt detta. Men poenget mitt er at ja, det kan være lurt å følge litt med å ta litt grep, for det er ikkje alltid lett å komme tilbake til normal vekt. Men samtidig er det lurt å også ikkje gå overboard! Er du førstegangs og legger på deg 15-20kg går det heilt fint, kroppen trenger noko å gå på også, og det vil ein merke når amminga starter. Ein ser eit klart mønster i at dei med høg bmi legger lite på seg, altså kroppen veit den har å gå på, og dei med normal eller lav bmi legger meir på seg. (Ingen fasit her sånn sett). Viktig å ta med i betraktning. Ikkje sammenligne seg med dei med høg bmi som legger på seg lite, f.eks 5kg sånn som meg til uke 31+3, for eg hadde jo ei startvekt på 20kg + fra tidligere svangerskap liksom...