Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mulig å prøve å heller bare spise litt mindre av alt? Altså..at du kan fortsette å spise det samme,men i litt mindre mengder. Hvis du pleier å spise tre brødskiver til kvelds f.eks, så kutter du ned til to? Tror ofte det er mer gjennomførbart enn at man lager strenge regler om hva man kan spise og ikke.
Og hvis du ikke allerede har gjort det-legg om til lettprodukter. Tenker da spesielt på meieriprodukter som melk,ost,majones og rømme. Der er det mange kalorier å hente,uten at det går spesielt utover smaksopplevelsen.
Ellers er det jo sånn med motivasjon, at den «kommer ikke», den skapes i takt med at du begynner å gjøre endringer. Vet det er dritt å høre,men venter du på motivasjonen, kan du måtte vente for evig. Ta museskritt i riktig retning,så kommer motivasjonen og stoltheten av deg selv som hyggelige bieffekter.
Jeg måtte kaste snusen i søpla da jeg stod med positiv test i hånda. Jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å ta en eneste snus i svangerskapet, men det er beinhard jobbing hver eneste dag. Skulle jeg ventet på motivasjonen til å klare å slutte med snusen,så hadde jeg fortsatt snust. Klarer jeg,så klarer du. Du har en stor heiagjeng her inne iallfall!

Jeg er allerede opp 5kg. Fatter ikke at det er fysisk mulig...

men er så irriterende småkvalm hele dagen, så føler jeg må spise på noe hele tiden. Det hadde jeg ikke sist, da har jeg til og med trent flere ganger i uka til uke 14 eller 15, nå har jeg ikke trent en eneste gang siden høsten 2021 

men, prøver å snu om tankegangen til at når bebi er ute så blir det andre boller 

skal krype opp på vekta i dag og føler jeg garantert kommer til å gå helt ned i kjelleren... Føler meg så stor og oppblåst og feit og er bare 8 uker
hjelper ikke at jeg har spist masse.