Vekt

Vekta har lite å si for meg, kroppen endres i tak med at babyen vokser :) Men synes det er spennende å følge med på vekta uansett. Vekta stod rimlig stille frem til uka 14, nå har jeg gått opp 1,5kg og er nå i uka 17. :) Å mere skal det bli.. ✌
 
Har ikke vekt hjemme så er alltid spennende å gå på kontroll, skal til jordmor på onsdag og lurer på hvor mye jeg har gått opp siden sist[emoji39]
 
Vekt har litt å si for meg. Regner med å legge på meg mellom 8-12 kilo og tenker at det er helt innafor. Men håper å ikke legge på meg mer da jeg allerede er overvektig. Men jeg trener regelmessig og spiser Sunt, mer enn det kan Jeg ikke gjøre er 17+5 og har lagt på meg ingenting, jeg er litt bekymret for det.. Sist hadde jeg lagt på meg 16 kilo innen uke 18. Men da veide jeg 48kilo.
 
Eg Tippa på startvekt, men det trur eg var feil. Gjekk ned 3 kilo før veke 12 utan å ha vore dårlig (åt normalt). Sjekka i veke 18 og då hadde eg ikkje nådd opp på antatt startvekt. Er i dag 21+5. Men eg har gått ned i muskelmasse, då eg ikkje trenar like mykje som før.
 
Jeg er 21 uker og har gått fra 68 til 76 [emoji15] syns det går litt for fort! [emoji848] merker jeg syns det er litt kjipt, føler meg usexy. Vet jeg ikke burde bry meg om det. Men ja..
 
Back
Topp