Vekt

En tråd i 'Mai 2018' startet av Sykepleiermamma, 4 Okt 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ønsker så inderlig en liten sp Gift med forumet Himmelbarn Oktoberskatter 2014 Assistert-jentene Julikulene 2020

12 uker og gått opp 6kg hehe....
    Noe helt annet denne gangen..sist gang var vi bekymrer siden det ikke gikk oppover..
    Så bare alt er bra så får kiloene bare komme..får trimme de av til sommeren..

• Liker Liker x 1
  2. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Jeg fikk sjokk hos legen jeg er i uke 12 i dag og har fått ned fra 7 kg på to mnd. Legen syntes dette var mye. Noen andre som har samme erfaring ? Jeg veier nå kun 54 kg. Ser jo at jeg har lagt på meg i ansikt og kropp, men ja muskelmasse veier jo mer og jeg har mistet mye etter jeg ble gravid.

3. Maylo88 Blir kjent med forumet

Har gått opp 2 kilo, er i uke 14 nå. :)

4. Mgr Flørter med forumet

Er 13+2 nå og gått opp ca 2 kg. Så nå veier jeg det samme som startvekten på første svangerskap :happy: la på meg 10 sist og gikk ned 18 på det meste, ammingen gjorde litt mer enn susen. Så kan godt legge på meg noen kg mer nå så jeg ikke havner under 50 :angelic:

5. Solstråle90 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Mailykke 2018 VIP Aprillykke 2016

Er nå 11+6, og har visst gått ned én av de fire kiloene igjen! Så opp 3 kg tilsammen!

6. Juliete Forumet er livet Mailykke 2018

+3 kg. Snart uke 15:happy:

7. Prestekragen92 Glad i forumet Novemberlykke 2015 *Aprilbaby 2018*

15+4 og gått opp 1,5-2kg:)
    Har en del ekstra, og la på meg 18kg sist, så håper jeg ikke går opp like mye denne gangen:)
    Amminga hjalp ingenting for min del:p

8. Cille- Elsker forumet Mailykke 2018 September To Remember

Jeg har gått opp 3kg , uke 13+3

Del denne siden