Vekt

11+4 og gått opp ca 2,5 kg. Vil helst gå opp så lite som mulig fordi jeg er overvektig fra før.
 
10,5 - opp ca. 3,5. Er i superform, men spiser nok en del ekstra. Forrige svangerskap gikk jeg opp 30- selv inkl. Trening og ingen cravings. I jobb helt frem til fødsel Så kroppen er flink til å lage reservelaget iallefall❤️
 
8+4 her og opp 4 kg!! Jeg spiser jo hele tiden for å holde kvalmen i sjakk, så er ikke akkurat rart jeg har gått opp så mye.
 
Til min store overraskelse har jeg fått ned 2,5 kg siste 5-6 ukene... sannsynligvis pga kvalme og fraværende matlyst. Trodde jeg hadde lagt på meg 4-5 kg[emoji12]
 
Er 14 uker i dag, og har gått opp ca 2 kg fra startvekta. Hadde egentlig forventet mer, for føler jeg spiser litt vel mye junk for tiden...
 
Har ikke veid siden sv.kontrollen.. men i uke 12/13 hadde jeg gått opp 5 kg ca [emoji85]
 
12+6 idag. For to uker siden hadde jeg gått ned 8 kg, mens de siste ukene har kvalmen gitt seg, så nå er jeg på -5 kg.
Med førstemann gikk jeg ned 8,5 kg de 12 første ukene, og la derfor på meg bare 4 kg mer enn startvekten. Fikk en fin og frisk gutt uansett, på 3700 g :).
 
13+5 og ligger på Startvekta nå etter å ha gått ned 4 kg og nå gått opp disse igjen. Slet med matlyst og at jeg ble fort mett de første ukene, men nå er matlysta endelig på plass igjen :)
 
13+3, har gått opp 3 kg.. hjelpes åssen skal dette gå? Vil ikke gå opp for mye for er overvektig fra før.. :( må begynne å spise salat å sånn tror jeg :hungry:
 
Opp 3 kg. 10 + 2
La på meg 25 kg i første og 20 kg i andre svangerskap.
Jeg spiser så mye jeg vil, prøver å holde meg mest til det som er sundt. Men jeg kan ha enorme sug, som jeg ellers ikke har.[emoji41]
Som 3 boller med is.. før holdt det med 1 liten.

Den sunde maten har jeg følelsen av at er lettest å få av igjen[emoji1]
 
Jeg har gått opp et par kilo allerede, mest fordi jeg tilbrakte de første mnd liggende i sengen og spise [emoji14] håper jeg får litt mer energi etter hvert
 
I følge vekta til JM var jeg +5 kg på onsdag, men da jeg veide meg i dag var jeg kun på +3 kg fra utgangspunktet. Jaja, er ikke bekymret, for er slank i utgangspunktet. Erfaringa fra sist er at det som er ekstra forsvinner veldig fort når man ammer.
 
14+3 og gått ned 2 kg... Spist godt de siste par ukene (etter kvalmen gav seg), men det går ikke oppover så fort.
 
Back
Topp