Vekt

6+6 i dag og gått ned 1 kilo.
Jeg er overvektig pga de siste 10 kiloene jeg ikke klarte å miste fra siste graviditet - så må passe litt på.
Har bestemt meg for å kutte godis, pasta, ris og brød (det gir meg uansett vondt i magen) [emoji28]
 
6+3 idag og har gått ned nesten 4 kg [emoji85] har ikke vært noe særlig kvalm, men har hatt gjerne litt dårlig matlyst pga ekkel smak i munnen.. men magen står ut som en ballong! Klarer ikke gå med vanlige bukser lenger, til og med joggebuksene mine blir ubehagelige å bruke [emoji85]
 
Jeg er fremdeles ned 0,5 kg fra start. Men som andre her sliter jeg med bukseproblemer [emoji23]joggebuksen er også litt i strammeste laget.
 
6+5. Ned en halv kilo. Men varierer med +/- 1 kilo til vanlig så tror ikke det betyr noe. Reduserte en del på snopet i starten, men nå er jeg megakvalm og en av de få tingene som hjelper er å spise, så må bare prøve å begrense det som botemiddel.
 
7+5 og vekta har stått stille :) Men buksene er forferdelig stramme og vonde å ha på! Sist kunne jeg bruke mine vanlige klær til uke 17, tror ikke det denne gangen :p
 
7+2, og gått ned ytterligere 1 kg de siste dagene.. ned 5 kg til sammen nå [emoji85] og de siste dagene har jeg begynt å bli kvalm... må høre med jordmor om tips i morgen.
 
Hm...gikk på vekta nå, 10+0, og har gått opp nesten 2 kg den siste uka :eek:
Lukter jente i magen [emoji14]
 
Hm...gikk på vekta nå, 10+0, og har gått opp nesten 2 kg den siste uka :eek:
Lukter jente i magen [emoji14]

Legger man på seg mer da? Tror jeg har lagt på meg et par kg jeg også.. Og det til tross for at jeg kaster opp flere ganger pr dag, og ikke spiser noe godteri eller junk.. Men har gått fra å trene 6 dager i uka, til å ikke trene noen ting da... Og spiser en del for å prøve å holde kvalmen i sjakk (funker ikke, men)... Jeg veide meg ikke før jeg ble gravid, men måtte gå på vekta hos legen. [emoji57]
 
Legger man på seg mer da? Tror jeg har lagt på meg et par kg jeg også.. Og det til tross for at jeg kaster opp flere ganger pr dag, og ikke spiser noe godteri eller junk.. Men har gått fra å trene 6 dager i uka, til å ikke trene noen ting da... Og spiser en del for å prøve å holde kvalmen i sjakk (funker ikke, men)... Jeg veide meg ikke før jeg ble gravid, men måtte gå på vekta hos legen. [emoji57]
Vet egentlig ikke hva som er normalt, men jeg har lagt på meg både raskere og mer med jenta enn gutten. Endte på samme totalvekt da...og gutten var en kg tyngre enn jenta.

Blir spennende å se :)
 
Vet egentlig ikke hva som er normalt, men jeg har lagt på meg både raskere og mer med jenta enn gutten. Endte på samme totalvekt da...og gutten var en kg tyngre enn jenta.

Blir spennende å se :)

Ja, det blir veldig spennende! Jeg har vært dårlig i begge svangerskapene med guttene, men aldri så dårlig som denne gangen. Det _kan_ bety at det er annet kjønn, men kan vel også bare komme av at skrotten holder på å bli for gammel for dette[emoji57]
 
Fikk helt sjokk i dag- har gått opp 6 kg.[emoji24] Badevekta mi gikk tom for batteri etter 9 år for to uker siden da jeg skulle veie meg før to ukers ferie. Hadde ulvehunger de første ukene men greit å se hvor landet ligger selv om det var ubehagelig. Må ta meg sammen heretter i alle fall [emoji17]
 
Ja, det blir veldig spennende! Jeg har vært dårlig i begge svangerskapene med guttene, men aldri så dårlig som denne gangen. Det _kan_ bety at det er annet kjønn, men kan vel også bare komme av at skrotten holder på å bli for gammel for dette[emoji57]
Kan jo være kroppen reagerer annerledes bare ja. Guttene dine er ganske store er de ikke?

Her har jeg egentlig blitt bedre for vært svangerskap, men ikke vært veldig dårlig i noen av dem egentlig. Mine er ganske så tette da, og eldste er født i 2015.
 
Fikk helt sjokk i dag- har gått opp 6 kg.[emoji24] Badevekta mi gikk tom for batteri etter 9 år for to uker siden da jeg skulle veie meg før to ukers ferie. Hadde ulvehunger de første ukene men greit å se hvor landet ligger selv om det var ubehagelig. Må ta meg sammen heretter i alle fall [emoji17]

Nettopå komt hjem fra ferien? Prøv igjen om noen dager, kan være du holder igjen en del vann/salt fra ferien! Fikk helt sjokk selv etter en uke på ferie en gang, men var bare vann[emoji4]
 
Fremdeles samme vekt, men utrolig oppblåst! Flere?
 
Kan jo være kroppen reagerer annerledes bare ja. Guttene dine er ganske store er de ikke?

Her har jeg egentlig blitt bedre for vært svangerskap, men ikke vært veldig dårlig i noen av dem egentlig. Mine er ganske så tette da, og eldste er født i 2015.

Joda, 20 og 10 år! Eldste flytter ut i disse dager. [emoji33] Legen sa at det nok var en grunn til at det gikk ti år mellom mine svangerskap. [emoji14]

Deilig at det går den veien da; at det blir bedre for hver gang. Ikke så avskrekkende å gå på flere runder da. [emoji6] Gleder meg til vi kan fortelle det til folk da- da blir alt så uendelig mye enklere.
 
Joda, 20 og 10 år! Eldste flytter ut i disse dager. [emoji33] Legen sa at det nok var en grunn til at det gikk ti år mellom mine svangerskap. [emoji14]

Deilig at det går den veien da; at det blir bedre for hver gang. Ikke så avskrekkende å gå på flere runder da. [emoji6] Gleder meg til vi kan fortelle det til folk da- da blir alt så uendelig mye enklere.

Såpass ja :eek: vokser fort opp disse "små" ;)

Nei sånn for formen sin del er det ikke så ille. Er mest psyken som tar meg denne gangen egentlig.
Var jo i utgangspunktet ikke planen med 3 tette svangerskap, men nå ble det da sånn. Håper tida går fort til mål ihvertfall [emoji173]
 
Nettopå komt hjem fra ferien? Prøv igjen om noen dager, kan være du holder igjen en del vann/salt fra ferien! Fikk helt sjokk selv etter en uke på ferie en gang, men var bare vann[emoji4]
Ja, kom hjem i natt så kan hende det var verre enn det egentlig er, men føles ikke som at kroppen har samlet vann [emoji52]
 
Back
Topp