Vekt

En tråd i 'April 2018' startet av RainbowDash, 27 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Cath2020 Betatt av forumet

Opp 1 kg. Er 8+6

2. toerperfekt Blir kjent med forumet *Aprilbaby 2018*

Har ikke turt å gå på vekta, men kjenner det godt på buksene - ikke bare babymage :)

3. Noemie Glad i forumet ♡Junigull 2016♡

6+6 i dag og gått ned 1 kilo.
    Jeg er overvektig pga de siste 10 kiloene jeg ikke klarte å miste fra siste graviditet - så må passe litt på.
    Har bestemt meg for å kutte godis, pasta, ris og brød (det gir meg uansett vondt i magen) [emoji28]

4. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

6+3 idag og har gått ned nesten 4 kg [emoji85] har ikke vært noe særlig kvalm, men har hatt gjerne litt dårlig matlyst pga ekkel smak i munnen.. men magen står ut som en ballong! Klarer ikke gå med vanlige bukser lenger, til og med joggebuksene mine blir ubehagelige å bruke [emoji85]

5. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg er fremdeles ned 0,5 kg fra start. Men som andre her sliter jeg med bukseproblemer [emoji23]joggebuksen er også litt i strammeste laget.

6. Eli86 Flørter med forumet

6+5. Ned en halv kilo. Men varierer med +/- 1 kilo til vanlig så tror ikke det betyr noe. Reduserte en del på snopet i starten, men nå er jeg megakvalm og en av de få tingene som hjelper er å spise, så må bare prøve å begrense det som botemiddel.

7. Fru V Glad i forumet Augustmødrene 2014

7+5 og vekta har stått stille :) Men buksene er forferdelig stramme og vonde å ha på! Sist kunne jeg bruke mine vanlige klær til uke 17, tror ikke det denne gangen :p

8. Martine2018 Flørter med forumet

7+5 og opp 1kg

9. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

7+2, og gått ned ytterligere 1 kg de siste dagene.. ned 5 kg til sammen nå [emoji85] og de siste dagene har jeg begynt å bli kvalm... må høre med jordmor om tips i morgen.

10. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hm...gikk på vekta nå, 10+0, og har gått opp nesten 2 kg den siste uka :eek:
    Lukter jente i magen [emoji14]

11. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Legger man på seg mer da? Tror jeg har lagt på meg et par kg jeg også.. Og det til tross for at jeg kaster opp flere ganger pr dag, og ikke spiser noe godteri eller junk.. Men har gått fra å trene 6 dager i uka, til å ikke trene noen ting da... Og spiser en del for å prøve å holde kvalmen i sjakk (funker ikke, men)... Jeg veide meg ikke før jeg ble gravid, men måtte gå på vekta hos legen. [emoji57]

12. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Vet egentlig ikke hva som er normalt, men jeg har lagt på meg både raskere og mer med jenta enn gutten. Endte på samme totalvekt da...og gutten var en kg tyngre enn jenta.

Blir spennende å se :)

13. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Ja, det blir veldig spennende! Jeg har vært dårlig i begge svangerskapene med guttene, men aldri så dårlig som denne gangen. Det _kan_ bety at det er annet kjønn, men kan vel også bare komme av at skrotten holder på å bli for gammel for dette[emoji57]

14. Tropehus Forelsket i forumet Vårspirene 2021 *Aprilbaby 2018*

Fikk helt sjokk i dag- har gått opp 6 kg.[emoji24] Badevekta mi gikk tom for batteri etter 9 år for to uker siden da jeg skulle veie meg før to ukers ferie. Hadde ulvehunger de første ukene men greit å se hvor landet ligger selv om det var ubehagelig. Må ta meg sammen heretter i alle fall [emoji17]

15. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Kan jo være kroppen reagerer annerledes bare ja. Guttene dine er ganske store er de ikke?

Her har jeg egentlig blitt bedre for vært svangerskap, men ikke vært veldig dårlig i noen av dem egentlig. Mine er ganske så tette da, og eldste er født i 2015.

16. Nellie Flørter med forumet

Nettopå komt hjem fra ferien? Prøv igjen om noen dager, kan være du holder igjen en del vann/salt fra ferien! Fikk helt sjokk selv etter en uke på ferie en gang, men var bare vann[emoji4]

17. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Fremdeles samme vekt, men utrolig oppblåst! Flere?

18. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Joda, 20 og 10 år! Eldste flytter ut i disse dager. [emoji33] Legen sa at det nok var en grunn til at det gikk ti år mellom mine svangerskap. [emoji14]

Deilig at det går den veien da; at det blir bedre for hver gang. Ikke så avskrekkende å gå på flere runder da. [emoji6] Gleder meg til vi kan fortelle det til folk da- da blir alt så uendelig mye enklere.

19. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Såpass ja :eek: vokser fort opp disse "små" ;)

Nei sånn for formen sin del er det ikke så ille. Er mest psyken som tar meg denne gangen egentlig.
    Var jo i utgangspunktet ikke planen med 3 tette svangerskap, men nå ble det da sånn. Håper tida går fort til mål ihvertfall [emoji173]

20. Tropehus Forelsket i forumet Vårspirene 2021 *Aprilbaby 2018*

Ja, kom hjem i natt så kan hende det var verre enn det egentlig er, men føles ikke som at kroppen har samlet vann [emoji52]

Del denne siden