Høstbarn2017
Betatt av forumet
Ja fikk iallefall normalt svangerskap, litt vann i føttene mot slutten, fikk gutt som kom 4 uker for tidlig ( prematur men veide 3016 g) men fødselen var ja hva skal jeg si, mistet masse blod, men vet forsatt ikke hvorfor, men alt i ett. Gikk bra [emoji4] så det ser ut som det er samme igjen med at jeg går ned i vekt, men har mer oppfølging tilfelle tidlig fødsel. Men det er bra at du bra at du er obs på hva du spiser, men samtidig så er det ikke så farlig å gå ned i vekt med mindre du ikke lar være å spise om du skjønner [emoji4] Og så lenge JM sier at det er alt bra med alt så bør vi nok ikke bekymre oss og heller bare nyte svangerskapet mest mulig vi kan [emoji4]Så du endte opp lavere i vekt selv etter fullgått svangerskap? Og alt var fint og flott?Jeg spiser alt som normalt med unntak fra de to tingene og det er kun fordi jeg må pga blodsukkeret (drømmer om et glass juice den dagen ungen er ute
) ellers er jeg nøye på å få i meg nok mat og bra mat. Men som førstegangs så er jeg vel litt redd for å gjøre noe feil
Og da er det jo greit å høre fra noen som har vært igjennom det.