Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
22+0 og har gått opp 12 kg![]()
Godt vi er flere. Jeg er 21 uker og har gått opp 11 kg [emoji4]
Når du har et usunt forhold til vekt skjønner jeg veldig godt at du ikke liker å gå opp. Kjenner det er rart selv, enda jeg egentlig ikke har et anstrengt forhold til vekt. Men prøv å tenk på at det er meningen og veldig viktig at du går opp nå! Jeg leste i en svangerskapsbok at man gjerne har gått opp 6 kg innen uke 24. Du er i alle fall under detJeg er 24+3 og her nå gått opp 5 kg og har panikk :O Har ett litt usunt forhold til vekten, egentlig burde jeg ikke eie en engang.. Jeg er ikke overvektig, men heller ikke i nærheten av å være tynn.. Har bare angst for å gå opp masse å ikke klare å ta det av igjen!
Gikk opp 22 kg med de andre, men det ammes rett av igjen![]()
Når du har et usunt forhold til vekt skjønner jeg veldig godt at du ikke liker å gå opp. Kjenner det er rart selv, enda jeg egentlig ikke har et anstrengt forhold til vekt. Men prøv å tenk på at det er meningen og veldig viktig at du går opp nå! Jeg leste i en svangerskapsbok at man gjerne har gått opp 6 kg innen uke 24. Du er i alle fall under det![]()
Det er så sant! Man kan bli sprø av å gå sykemeldt! Og alle tanker kan bli større når ikke hverdagen er som den pleier. Håper du klarer deg likevel! Husk at du i alle fall ikke er unormal!Ja, er ingen god følelse.. Er jo fullt klar over at det er normalt å legge på seg. Hadde nok bekymret meg litt mindre hadde jeg vært i jobb.. er ikke bare bare å gå sykemeldt, mye tid til tenking :/
22+0 og har gått opp 12 kg![]()
21 uker og gått opp 11 kg. Er ikke urolig. Følger samme vektoppgang som med de to forrige. Og det er jeg glad for, jeg tar av ganske fort med amming. Med første tok jeg av mye mer enn det jeg hadde gått opp i vekt så ble nesten litt bekymret. Gikk opp 20 kg med første, 22 kg med andre, så går vel opp 24 kg denne gang [emoji23]