Vekt +/-

Uke 24+1 og opp 11 kilo. Har hoppet litt opp og ned vektmessig, så kunne sikkert vært mer :-P men glad det ikke er det :-)
La på meg 17,3 kilo med første mann, så er spent på hvordan det blir nå.
Har ett sunnere kosthold denne gangen imotsetning til første gang :-)

23+2: Ned 1,5kg. Gikk ned litt i begynnelsen grunnet kvalmen, ennå ikke tatt igjen startvekt. Vært stabil vekt siste 2ukene.
Er overvektig så vil gå opp minst mulig.

Var på kontroll idag.. veier på 3 kg mindre en det jeg gjorde ved termin forrige gang Hehe, jaja.. ikke så mye å gjøre med det

Uke 25 og opp 3,5 kg. Regner med at mesteparten av kiloene kommer de to siste månedene slik det gjorde med førstemann:)

23 uker i morgen og opp ca 6 kg, en kg mindre enn i tilsvarende uke med førstemann. Regner med å gå opp mellom 16-20 kg denne gangen:)

23 + 3 her og gått opp 9 kg. 7 av disse kom fram til uke 17. Var så kvalm at kvalmen måtte døyves ved å spise. Det hjalp heller ikke at jeg var så utslitt etter jobb hver dag at jeg sovnet på sofaen. Dvs. null aktivitet på 17 uker....

Er 23 + 4 og har gått opp litt over 5 kg (5,3 om vi skal være pinlig nøyaktig). Kunne vært mindre mtp startvekten min, men er ganske fornøyd med å ha stagget oppgangen noe. Halvparten av det der er julekilo som ble sittende fast også etter jul. *kremt*

23+4 og gått opp 4,5 kg :) veier helt likt som sist jeg var gravid og i denne uken. Dog da var startsvekta lavere og det betydde 7kg + den gang. Jeg er IKKE en av de som ammer av meg vekta!

Har hyperemesis og gikk ned noen kg i starten, så er vel derfor jeg ikke har lagt på meg så mye nå. Spent på hvor mye det ender opp i denne gang. Ble +13 kg sist. Men da trente jeg tom 8mnd.. så er jeg ikke ut av døra en gang!

27+3 og opp nesten 7kg. Sist gikk jeg bare opp 8kg totalt så føles litt uvant, men så var startvekta noen kilo lavere denne gangen. Og skrotten har nok godt av de ekstra kiloene. Overrasker meg ikke at jeg har gått opp mer for jeg spiser virkelig som en hest for tida! Er jo sulten hele tiden!!

23+2 og har endelig gått opp 1 kg! Så nå er jeg bare -1 kg siden start. Nå er matlysta tilbake og klarer spise mer og mer variert, spyr ikke så ofte lenger heller. Satser på at vekta går sakte og greit oppover til fødsel.

27+0. Gått opp 200g.

24+1 og opp mellom 6 og 7 kg Helt perfekt for meg;) Men håper virkelig at jeg ikke går opp mer en forrige gang, ligger ca en kg etter....

22+2 har gått opp 5 kg.
Gikk opp ca. 13 kg forrige gang. Ser ut som det blir noe av det samme nå :)

Back
Topp