Vekt +/-

2 kg opp til 3 trimester.. 5 kg på 2.5 uke.. opp totalt 7...

Hvordan har vekten deres fordelt seg gjennom 1., 2. og 3. trimester?

Her var det ca. 3 kg ned i første trimester, 5 kg opp i andre trimester og så langt 1 kg opp i tredje trimester. Har 9 uker igjen.

Gikk ned 2 kg i 1.tri, gått opp ca 2-3 kg til nå. Entra 3.tri i dag. Så ikke store greiene. Men var kvalm og spydde de 4 første mnd og er litt overvektig, så JM sa at det går bra. Dessuten vokser lille som en gal og har det kjempefint i magen.

Har gått opp 10 kg totalt, mest i 2.trimester. Nå den siste mnd har jeg kun gått opp 300 g. Sliter med dårlig matlyst.

Gått opp fra 53 til 61. De fleste kiloene har kommet de siste ukene, slik som forrige svangerskap.

Gått opp 8 kg sålangt (uke 32+4 nå), og dermed bare halvparten av det jeg gikk opp med forrigemann på denne tiden :)

32+4 og hadde gått opp 8,5kg på onsdag. Gikk bare opp 8kg sist, men hadde lavere startvekt nå og trenger noen ekstra ammekilo :)

Uke 32 og 5 kg opp siden start. Det har roet seg n[ i siste trimester, ser det ut som...

Var hos jordmor forrige uke, da veide jeg 63 kg 28+0. Opp 8 kg :)

Uke 30+2 opp 1,8kg

32+5. 0 kg [emoji4]

Pluss 2,2 siden start nå. Ikke stort :/ Men det går bra siden gutten er diger.

2 kg frem hele veien, og plutselig siste ukene har jeg lagt på meg 5 kg til.. så totalt 7 kg..

De siste 4 ukene har jeg lagt på meg bare 300 g. Legen kommenterte ikke noe.
Veier nå 69 kg, 170 cm. Tror jeg går opp 3-4 kg til.

33 uker nå.

Har gått opp en 7-8 kg siden start, men føler det har vært en del som kom siste ukene. Kjenner også vann i fingrre og bein så kan ha noe med det å gjøre :) uke 32!

Back
Topp