Vekt +/-

11+4 og ned 1,5 kg.. får ikke i meg stort av mat. Regner med pilen går raskt opp så fort kvalmen slipper taket!

12+5 og opp 3 kg, irriterer meg litt. Tenkte ikke på vekt med de 2 andre, men denne gangen så tenker jeg MYE på vektoppgang :confused: Kan vel ha noe med at etter nr 2 kom jeg meg ned på en matchvekt som jeg var veldig fornøyd med. Er vel redd jeg ikke klarer det etter denne gangen.

Hittil har jeg kanskje gått opp én kilo. Er 12+6. Stresser ikke akkurat, siden jeg også til vanlig varierer 2-3kg opp og ned alt ettersom hvor mye jeg trener ;)

Endelig opp 1kg. Wohoo! :D Er 16+0 i dag.

Uke 0 - 65,5 kg
Uke 5 - 63 kg
Uke 8 - 62,2 kg
Uke 9 - 62,7 kg
Uke 10 - 62,7 kg
Uke 12 - 62,9 kg
Uke 13 - 62,8 kg
Uke 14 - 63,7 kg

Jeg er 13+6 og har gått opp ca 2 kg. Har vært mye kvalm som førte til småspising. Ble og sengeliggende to uker på grunn av mycoplasma og da ble det litt tullete kosthold uten mosjon. Satser på det stabiliserer seg litt igjenn :)

Jeg gikk fort opp 5 kg, men har ikke gått opp mer på flere uker :-)

Så håper å holde meg stille her :-D 89 kg

Jeg er undervektig (endte opp som det etter forrige ammerunde, da veide jeg enda mindre uansett hvor mye jeg spiste og jeg spiste mye!) Har hele tiden følt meg i fin form, men dro til legen og tok en haug prøver for å forsikre meg om at alt var i orden, og det var det så kroppen trives tydeligvis som stankelbein (selv om jeg skulle ønske meg mer kjøtt på beina, men det går rett og slett ikke). Mensen begynte også å bli regelmessig etter fødselen før jeg ble gravid nå som er et tegn på at kroppen min er i en slags balanse (mange undervektige mister tom. mensen). Også er jeg ikke verdens høyeste person med mine 162cm.. Så alt i alt, nei ikke en sunn vekt, men tydeligvis den vekta kroppen min vil være og jeg spiser masse og variert. :) Var ikke stor før forrige graviditet heller, men var iallefall akkurat innafor normalvekt.
Hei, vi er jo nesten like. 163 cm og 44 kg når jeg ble gravid. Vekta har vært dønn stabil siden tenårene. Nå gleder jeg meg til å legge på meg og få litt former... elsker hver kilo som kommer! Foreløpig opp 1 kilo

Hei, vi er jo nesten like. 163 cm og 44 kg når jeg ble gravid. Vekta har vært dønn stabil siden tenårene. Nå gleder jeg meg til å legge på meg og få litt former... elsker hver kilo som kommer! Foreløpig opp 1 kilo
"Godt" å høre vi er flere lettvektere her :) Jeg er også foreløpig opp 1kg og håper på en del til så jeg har litt å gå på til ammingen! (det var den som gjorde jeg gikk ned fra 47 til 42kg sist) Føler ikke kroppen har råd til å miste 5kg nå så spiser som en hest! Blir 2 frokoster og to middager pluss lunsj ;) Lykke til med vektoppgangen! :)

I uke 13 nå og gått opp ca 1 kg :)

Back
Topp