Vekt

Gikk ned i starten, og på kontrollen nå i dag (23+4) er jeg på startvekta mi! :)
 
Godt å høre at ikke alle legger på seg masse... Ikke skal man legge på seg for mye, men ikke for lite heller, så det opptar tankene mine om dagene. Jeg er 23+2 og har gått opp 1 kg.
 
Jeg har gått opp 10 nå 25+4. Synes det er mye selv
 
Gått opp 10kg er i uke 24+1
 
I uke 23 hadde jeg gått opp 1 kg.
Nå 26+6 har jeg gått opp 3 kg:)
 
Er 22+5 med tvillinger og har gått ned et kg i forhold til startvekten
:( Sliter sånn med matlysten..Får i meg tre måltid om dagen ca, men ikke store mengder av gangen. Har ikke lyst på snacks engang! Hadde litt å ta fra da jeg ble gravid heldigvis, og prøver å spise så mye jeg klarer..
 
23+1 og gått opp 3 kg :) med første gikk jeg opp totalt 19 kg! Det skal jeg ikke denne gangen :-D men sjokoladen er vanskelig å stå i mot noen ganger!
 
23+1 og gått opp 3 kg :) med første gikk jeg opp totalt 19 kg! Det skal jeg ikke denne gangen :-D men sjokoladen er vanskelig å stå i mot noen ganger!
Jeg har slitt en del med kvalme og oppkast, så jeg har spist det som har passet fra dag til dag med tanke på å holde det nede. Og det har blitt mye godteri :( Likevel har jeg bare gått opp 1 kg så langt. Men jeg skal vel ikke snakke for høyt, kiloene renner vel på etterhvert... Det er veldig vanskelig å stå imot godteri! :p
 
Er 24+2.
Har gått opp 5 kg. Synes nå det er mye med tanke på at jordmoren min sa at jeg hadde gått opp for mye :/
 
Hadde gått opp 9,5 kilo når jeg var 24+2. Syns det er mye, men sånn er det bare :)
Gikk opp 21 kilo sist og det blir nok noe i den duren nå også. Forrige gang raste jeg ned, så håper det går fort av nå og
 
Tror jeg kanskje topper her, har lagt på meg 15 (!) kg jeg da. Er litt uti 26 uke. La på meg godt sist også, og spiser ikke mye eller veldig usunt, og er en del aktiv selv om jeg ikke akkuratt trener.

Jeg liker ikke se tallet på vekta hos legen, men kjenner jeg har mye vann i kroppen. Sist gikk det heldigvis fort av igjen, så krysser alt for at det går slik denne gangen også.
 
8 kg. Har ligget stille i 2-3 uker nå heldigvis. Håper på å ikke gå opp altfor mye da jeg har litt til overs fra før og det blir så tungt og slitsomt...
 
Back
Topp