whatthewhat
Glad i forumet
Enig med deg, tar gjerne imot det jeg kan få av kgJeg tar gjerne i mot 12-14 kg..
Håper det vil være bra for amming og det at jeg alltid mister matlysten etter ungen er ute..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg, tar gjerne imot det jeg kan få av kgJeg tar gjerne i mot 12-14 kg..
Håper det vil være bra for amming og det at jeg alltid mister matlysten etter ungen er ute..
Signerer denne! Jeg gikk opp cirka 2kg i første trimester. Nå er jeg snart 15 uker, og har hatt null matlyst og forferdelig kvalme de siste 2-3 ukene. Har dermed gått ned 4kg, altså veier jeg 2kg mindre nå enn før jeg ble gravid.Jeg er 15+2 og har gått ned 6kg pga kvalme og oppkast! Første gang i livet jeg håper på at vekten begynner å gå oppover etterhvert!![]()
Ja der kan man se! Ca like mye spredning her, som på Google-Hehe! Virker som det meste av velt er ganske normalt foreløpig! Er selv på 15+5 og har gått ned 4 selv Pga spying, så drev og stressa litt med det, men ser jo at det er flere som er i minus eller på tilnærmet startvekt fortsatt så det er litt godt å Se![]()