Vekt

Jeg tar gjerne i mot 12-14 kg..
Håper det vil være bra for amming og det at jeg alltid mister matlysten etter ungen er ute..
Enig med deg, tar gjerne imot det jeg kan få av kg:-) innen rimelighetens grenser:-D

Jeg er 15+2 og har gått ned 6kg pga kvalme og oppkast! Første gang i livet jeg håper på at vekten begynner å gå oppover etterhvert! ;)
Signerer denne! Jeg gikk opp cirka 2kg i første trimester. Nå er jeg snart 15 uker, og har hatt null matlyst og forferdelig kvalme de siste 2-3 ukene. Har dermed gått ned 4kg, altså veier jeg 2kg mindre nå enn før jeg ble gravid.

Jeg er 16+3 og har ikke gått opp noe ennå. Var sånn sist og, og jordmor stresset meg noe veldig med at det ikke kom noen ekstra kilo. La på meg noe de siste mnd :)

Ja der kan man se! Ca like mye spredning her, som på Google-Hehe! Virker som det meste av velt er ganske normalt foreløpig! Er selv på 15+5 og har gått ned 4 selv Pga spying, så drev og stressa litt med det, men ser jo at det er flere som er i minus eller på tilnærmet startvekt fortsatt så det er litt godt å Se:)

Ikke stress med det. Det gjør deg helt tullete

Har gått ned 2 kg siden uke 12. Uke 14 nå. Skulle ikke veie meg, men måtte jo det hos jordmor i går :p

Snart 16 uker og er -5 kg :rolleyes:
Kan godt begynne å legge på meg litt igjen snart for akkuratt nå ser jeg ut som ett beinrangel..

hvis du har et noenlunde normalt utgangspunkt tror jeg ikke det har så mye å si. JM snakker aldri om vekt og vektoppgang eller nedgang her. Har faktisk aldri blitt nevnt. Hun snakker om mosjon og sunt kosthold men aldri vekt.

hvis du har et noenlunde normalt utgangspunkt tror jeg ikke det har så mye å si. JM snakker aldri om vekt og vektoppgang eller nedgang her. Har faktisk aldri blitt nevnt. Hun snakker om mosjon og sunt kosthold men aldri vekt.

16+5 og gått opp 6 kg. Akkurat like mye på denne tiden sist svangerskap og da gikk jeg opp totalt 16 kg som forsvant alt sammen innen 6 mnd(10kg første uka). Er normalvektig.
Gikk mye opp tidlig sist så stagnerte det. Spiser fornuftig og trener 4 ganger i uken, så bekymrer meg lite

15+1 2,5kg

snart 17 uker å gått opp ca 3 kg.. føler meg heller lubben enn gravid for tiden

15 uker og tenker det nærmer seg opp to kg. Tør ikke sjekke så ofte lenger :P

Da jeg var 12 uker hadde jeg gått fra 56 kg til 51 kg, nå er jeg 16 uker og er oppe på 52,5 kg,

Back
Topp