Vekt

Qvini

Glad i forumet
Er hvordan ligger dere an på den? Jeg veide meg idag og jeg har gått ned 3 gram de siste ukene nå jeg! Å har ikke gått opp noe i det hele tatt! Er snart 18 uker!! Men magen min har vokst masse allerede! Er det noe å beskymre seg over? Føler jeg gjør noe feil liksom!

Du gjør absolutt ikke noe feil :D forrige svangerskap gikk jeg ikke opp noen ting før jeg var 33 uker på vei! Endte med å legge på meg 6 kg i hele svangerskapet :)

Det betyr bare at du går ned i vekt på resten av kroppen.:) ingenting å bekymre seg for så lenge du ikke er undervektig.

Jeg har bare gått opp 2 kg og det er vel mage og pupper.:) jeg har ingen kg å ta av på resten av kroppen fordi jeg er veldig slank.

Jeg har slitt veldig med kvalme og oppkast og gikk først ned 4 kg. Nå har jeg lagt på meg 3 av dem igjen, så jeg ligger 1 kg under startvekt. Jeg var overvektig fra før av, så jeg håper å ikke gå opp så fryktelig mye gjennom svangerskapet. Sist gang gikk jeg opp 11 kg totalt. :)

Dette er ikkje noko du må bekymre deg over, så lenge du ikkje er veldig undervektig i utgangspunktet. Dette er 3 svangerskapet mitt, og med alle har eg gått ned første halvdel (er normalvektig i utgangspunktet). Var veldig bekymra med første, men både lege og jordmor sa det var heilt normalt. Har lagt på meg 10-11 kg totalt før, og barna var neste 4,5 kg, så dei tar det dei får!! No er eg i veke 17 og har 3 kg i minus (og synast magen er stor), men babyen får nok det den skal ha, sjølv om det kjem lite næring inn.

Nyt svangerskapet og livet som veks inni deg!

Jeg gikk masse ned de første ukene, men har kommet meg tilbake på normalvekt nå, og vært her i 3-4 uker nå :) Er bare 15 uker på vei, men. Man legger på seg veldig forskjellige både hvor mye og når, så tror ikke du skal bekymre deg :) :)

Jeg er 14 uker og har ikke lagt på meg noen ting. Tror nok ikle det er noe å stresse med så lenge du får i deg det du trenger :)

Fikk sjokk når jeg gikk på vekta her en morgen da jeg skulle til jordmor... hadde gått ned 200 gr selv om kvalmen hadde gitt seg og matlysten definitiv er på plass igjen.. så for meg at jeg hadde spist meg opp de kg igjen... så er 5,5 kg under startvekt. Har en del å gå på fra før da så gjør ingenting!

Hehe jeg mente jo såklart 300 gram!! Men det var rett etter en stor frokost, så regner med at det er litt mer!! Men men de kiloene kommer nok!! Håper bare de ikke blir så veldig mange! :)

Gått opp 3,5 kg er 18+1

Har gått opp 20 kg med begge mine tidligere så regner egentlig med det blir det samme nå.. Sakte opp i starten og så minst en kg i uka håper å gå litt mindre opp nå, men er forberedt på det hehe

Jeg begynte ikke å gå opp i vekt sist før i uke 20-25 :-) og da hadde jeg mage :-p men gikk opp tilsammen kanskje 10kg (fra start vekt) så siden jeg gikk ned 10kg så gikk jeg opp 20 sånn egentlig :-p ligger fortsatt 2-3 kg under start vekta nå (er 15+3) ^^ håper å holde meg der i en mnd til slik at det blir noe av det samme som sist svangerskap :-)

17+4 og opp 8 kg! Herlig! :P Blir vel 30kg pluss som sist denne gang og... :P

Back
Topp