Vekt

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Hvordan er det med vekta nå? Jeg er 18+1 og har ikke gått opp noe, eller dvs. jeg gikk ned to kilo og har gått opp igjen de to kiloene, så er på startvekt. Er det normalt? Jeg hadde gått opp 4-5 kg på denne tiden sist, i tillegg til de kiloene jeg gikk ned og så opp igjen i begynnelsen...

Hvordan er det med vekta nå? Jeg er 18+1 og har ikke gått opp noe, eller dvs. jeg gikk ned to kilo og har gått opp igjen de to kiloene, så er på startvekt. Er det normalt? Jeg hadde gått opp 4-5 kg på denne tiden sist, i tillegg til de kiloene jeg gikk ned og så opp igjen i begynnelsen...
Jeg var hos JM i forrige uke.
Veier nå hele 100 gram mer enn startvekta mi. jeg gikk ned ca 1 kg som jeg vet om.

Jeg er 16+3, har gjort deg samme som deg, gått ned 2 og kommet tilbake til startvekt nå.. Tror ikke det er unormalt, hvertfall ikkd hvis man har vært dårlig:)

Gikk ned 3-4 i starten og hAr lagt de på meg igjen nå. Så er vel i 0 da. Ikke vært spyuggen men hadde nedsatt matlyst de første 10-11 ukene. Har lagt på meg hhv 25 og 30 kg de to andre gangene så jeg tipper det kommer sigende noen kilo framover:) null stress!

Jeg er 19+1 og har hele tiden ligget rundt startvekt. Mulig jeg har gått ned 0,5 kilo. Er nok først og fremst dårlig matlyst som skal ha "æren" for det...Og for å ha nevnt det, jeg har nok magefett å ta av, så det er vel anbefalt at jeg ikke skal gå opp like mye som en med normal startvekt :)

Jeg er 18 uker (+noen dager) og jeg veier en kg mindre nå enn ved start pga dårlig matlyst. Jordmor sier at det ikke gjør noe med dårlig matlyst frem til uke 24-25, men at man da må vurdere å ta kosttilskudd og sjekke jernnivå. Var visst vanlig å ha lagt på seg 3-4 kg i uke 18.

Er 20+3 og har gått opp 4 kg. Nesten 2 kom i jula, har stått stille siste 14 dagene. Gikk opp 12 sist og ligger an til ca det samme nå. Hadde bmi like under 20 før jeg ble gravid, og tenker at en jevn vektoppgang bare er fint :-)

Gått opp 5.. Men har begynt å trene så satser på det stagnerer bittelitt ;) trenger ikke gå opp mer enn 17 kg totalt synes jeg..

Jeg har kun gått opp 1,5kg og er 20+1 nå! Men jeg hadde litt å ta av fra før, så det er nok derfor;)

Jeg gikk også ned, og kom ikke tilbake til start før ca uke 17. Nå har jeg gått jevnt opp 1,5kg (19+3). Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Hadde ikke så mye ekstra før graviditet, så var litt bekymret når pilen pekte nedover.

Har ikke vært på kontroll på en stund, men tror jeg har lagt på meg 2 kg☺️ Er 19+4 i dag ☺️

19+4 og har lagt på meg 8.5kilo :/ :(

Back
Topp