Vekt

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Med nr 1 la jeg på meg 20 kg, det er 11 år siden.... Når jeg ble gravid med nr 2 fire år senere hadde jeg bare gått ned 7:o
La på meg kun 3 kg med nr 2 og når ho var 1 uke hadde jeg gått ned 10 kg! Altså 7 mer enn jeg la på meg! Gikk opp alle de 10 iløpet av ett år igjen:(
Men skal sies at kroppen min gikk fra en 20 år gammel jente på 49 kg til en damekropp på 63kg;)

#Happyface fra appen#

28kg. Gikk ned 15kg ganske kjapt. 2 år seinere har jeg enda 6kg mer enn før graviditeten...tror ikke jeg kan skylde på svangerskap lengre :rolleyes: :p

Gjekk op 6 kilo og ned 17 kilo 15 dagar etter fødsel.

Hehe her har jeg kun gått opp i vekt etter fødsel:( gikk ned i vekt i svangerskapet da..

Rant av i ukene etter fødselen uten at jeg gjorde noe for det.

14dager, men gikk kun opp 9kg.. mesteparten forsvant etter fødselen..

Var tilbake på startet etter 3-4 dager, også raste jeg ned 13 kg til de 3 mnd jeg fikk amme.. Og la på meg igjen 20kg etter det:( Nå er jeg gravid igjen, så får se hvordan det blir denne gangen;)

Ca 6mndr til jeg var tilbake til start vekt. Men nå fikk jeg 2 unger ila 1 år, så da ble det litt verre å gå ned kiloene like raskt som gangen før :p

Etter ett par uker, men tok ikke lang tid før de var tilbake, nå har jeg vært mer aktiv og flinkere i kosten så nå er de borte igjen :)

Dere som sier at de gikk vekk med en gang .. veide dere dere på fødestua eller etter babyen var kommet ??? :P vett ikke hvor lang tid det tok med meg når jeg veide meg noen måender etterpå han var kommet (veide meg ikke før ) var jeg et par kg under startvekt.. er jo veldig individuelt noen går ned fort andre seinere. Tar jo tid før kroppen normaliserer seg , vannet , fettet, blodet , puppene osv man har ekstra og som har blitt større under graviditete..pleier og ta litt tid før det går bort .. om man ammer pleier det og gå litt fortere ;) jeg orker ikke å stresse ang vekta med engang jeg har født denne ganga heller .. så kommer ikke til å stå klar med vekta på fødestua å hoppe på med en gang ungen er ute :P

Dette lurer jeg litt på også. ;) Vekta var sist på prioriteringslista rett etter fødsel, liksom. :P

Back
Topp