Vekt

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jeg gikk opp rundt 8 kg i forrige svangerskap, og de forsvant ganske fort etter fødselen og etter jeg startet med amming og sånn :)

Jobber med saken... :P Akkurat klart å komme meg til startvekt fra 2. gangen jeg ble gravid.... Fremdeles noen kg igjen til startvekt 1. gang, minstemann er 4 1/2 år :D

Begge ganger har jeg mistet det meste etter få uker. De siste 3-4 kiloene satt i 9 mnd med første (da gjorde jeg heller ikke noe for å få dem bort) og nå er det fortsatt 3-4 kilo igjen 7 uker etter min andre fødsel. Har ikke noe hast med å få dem bort nå heller, men har begynt å trene av andre årsaker så regner med de forsvinner fort. :)

Med nr 1 var jeg to kilo under startvekt, 2 uker etter fødsel. La på meg 9kg.

Med nr 2 la jeg på meg 20kg, de var borte(etter jeg sultet meg selv) etter 2 måneder.

Gikk de ned med en gang :) men var 2 kg da :p. Men hat lagt på med 10-15 kg etter det :(

14 dager

Her ønsket jeg beholde noen kg, og det har jeg klart:D Men resten forsvant etter 1 uke.

Med eldste gikk jeg opp 32 kg. Fødte i februar og innen sommeren var alt borte.

Med andre gikk jeg opp 14 kg og alt var borte inne 2 mnd.

Gikk opp 20 kg, og pga bekkenløsning og en baby som må ha pupp for å sovne har jeg ikke fått kommet i gang med trening ennå. Ligger 8 kg over startvekt, 4 mnd etter fødselen.

Med nr 1 husker jeg ikke, med nr 2 sitter fortsatt 8kg :-P

Er ganske forskjellig fra person til person. Jeg for eks går ikke ned på få måneder. Er tynn fra før av, legger på meg 20+ kg under graviditet og er som før igjen etter ca ett år. Må nevne at jeg verken trener eller passer på hva jeg spiser...

Jeg fødte for 13 dager siden, og her har 15 av 25 kg blitt borte allerede. Såklart en del baby og vann ol, men fikk sjokk da jeg veide meg i går.

5 uker siden fødsel. Har 5 kg igjen til startvekt. La på meg 21kg. Kommer ikke til å stresse med noe idealvekt med det første:)

Nr 1 försvant de efter få uker. La bara på med 7-8 kg. Me nr 2 la eg på meg 18 kg har 10 kg igen baby e 4 mnd

Dere som sier at de gikk vekk med en gang .. veide dere dere på fødestua eller etter babyen var kommet ??? :P vett ikke hvor lang tid det tok med meg når jeg veide meg noen måender etterpå han var kommet (veide meg ikke før ) var jeg et par kg under startvekt.. er jo veldig individuelt noen går ned fort andre seinere. Tar jo tid før kroppen normaliserer seg , vannet , fettet, blodet , puppene osv man har ekstra og som har blitt større under graviditete..pleier og ta litt tid før det går bort .. om man ammer pleier det og gå litt fortere ;) jeg orker ikke å stresse ang vekta med engang jeg har født denne ganga heller .. så kommer ikke til å stå klar med vekta på fødestua å hoppe på med en gang ungen er ute :P

Back
Topp