Vekt

på 3uker har min lagt på seg 750g :) Glemte å spørre sånn ca mye i uka de burde legge på seg.. Noen som vet? :)
 
Tror Hs sa at 150-250g per uke var forventa vektoppgang. Da er du jo godt innafor :) skal dra å veie gutten min i morgen tenkte jeg.
 
på 3uker har min lagt på seg 750g :) Glemte å spørre sånn ca mye i uka de burde legge på seg.. Noen som vet? :)
Helsesøster sa at ca 150-225 gram er anbefalt/vanlig. Vår gutt har lagt på seg 250-300 gr i uka så han ligger godt an, høres ut som din også er innenfor :)
 
Helsesøster sa at ca 150-225 gram er anbefalt/vanlig. Vår gutt har lagt på seg 250-300 gr i uka så han ligger godt an, høres ut som din også er innenfor :)
Takk for svar. Ja da har ho lagt på seg nok da :) Får håpe melka mi holder seg så næringsrik en stund til :)
 
Her var helsesøster på besøk på tirsdag. Poden hadde da lagt på seg litt over 400 g på de 9 dagene siden vi reiste hjem fra sykehuset.... :)
 
Min har bare gått ned :/

Fra 3898 da han ble født mandag 29.9. Utreise ons: 3680. Fredagen etter 3610 og på mandag 3600. Hs kommer på hjemmebesøk i dag igjen så krysser alt jeg har for at han har begynt å gå opp igjen

Edit: opp 90g i dag!! Hurra :)
 
Last edited:
Gutten vår er èn måned i dag og veier 4040g :) gått opp 440g på to uker. Akkurat èn kilo opp fra det han veide når vi dro hjem fra sykehuset.
 
Vet ikke hvor tung vår er, men 6 ukers kontrollen er neste uke så da får vi se :) Men bruker str 62 nå, og pysjer i 68 :p Så han vokser! :)
 
Gutten vår er èn måned i dag og veier 4040g :) gått opp 440g på to uker. Akkurat èn kilo opp fra det han veide når vi dro hjem fra sykehuset.

Vår er også en måned og 4040 gram nå :) Veide 2850 gram ved fødsel!
 
Snuppa mi veide 2980g, gikk ned til 2650g (pga gulsott og prematur trengte hun spise trening) og veier nå 3900g. Hun er snart 7 uker og får mm.
 
Snuppa mi veide 2980g, gikk ned til 2650g (pga gulsott og prematur trengte hun spise trening) og veier nå 3900g. Hun er snart 7 uker og får mm.

Snuppa di var større enn gutten min - selv om han er født etter fullgåtte svangerskap :p
 
Snuppa di var større enn gutten min - selv om han er født etter fullgåtte svangerskap :p

Hehe ja hun var estimert til +20% de siste fem ukene før vannet gikk. (Uke 35)
 
Tar opp igjen denne tråden, så kan de som vil oppdatere om sin baby. Gøy å følge med på også utenom de faste kontrollene synes jeg :)

Gutten vår var to mnd 10.11 og veier nå 5220g opp fra 4430g på seksukerskontrollen for tre uker siden. Begynner å bli stor :)
 
Back
Topp