Vekt

Mamma til 4

Elsker forumet
Har dere fått opp No? Jeg har gått ned 3 kg :( har jo spist normalt og ikke Vært dårlig!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg har gått opp 3,5 :) uke 19. Så rart at du har gått ned. Men om du spiser godt, så tar jo baby den næringen den trenger :)

Jeg også har gått ned, å ikke gått opp noe etter jeg gikk ned. :-/ 17 uker i morgen, og ikke antydning til vektøkning. Skal vel bare være glad til, enn så lenge hvertfall. Men rimelig kontrast fra forrige svangerskap, da jeg gikk opp hele 30 kilo på 9 mnd :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Er 18+5 og begynt å gå opp nå de 2 siste ukene, men er fortsatt på minus 4 kilo da

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

17+4 og null vektoppgang. Husker jeg gikk opp mer i starten med førstemann, men da hadde jeg ikke en aktiv snart-2åring i huset.

Termin januar 2015
Kjenner til det ;) men selv har jeg ikke fått opp noe nå enda jentene mine er 5 og 6 år, gikk opp fortere med nr 2 faktisk ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Er 18 uker i morgen, å ikke gått opp noen ting:)

Nyttårslykke<3

Uke 18+4, gått opp 6kg *kremt*

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

20+2 og gått opp 2kg

06.01.2015 <3

17+1 og gått opp ca. 2,5 kg. Har plutselig lagt på meg et drøyt kilo den siste uka. Har lyst til å holde meg til ca. 10 kg vektoppgang ( gjerne mindre;) ), men med denne farta spørs det om det blir vanskelig.

18+3, gikk først ned et kg, men nå er jeg ca 1,5kg, over normalvekta :) regner med vektøkningen går fortere senere i svangerskapet? Det er vel mot slutten babyen legger på seg mest og magen virkelig vokser? :)

Foreløpig termin 21.01.15 ❤️
~ OUL 26.08.14 ~

Har gått ned, men babymagen er stor allerede :1)

Hadde gått opp en kilo, men har gått ned igjen en halv. Men får i meg ekstremt lite godteri, og det var ikke noe problem før:p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hadde gått opp en kilo, men har gått ned igjen en halv. Men får i meg ekstremt lite godteri, og det var ikke noe problem før:p

Er forresten 19+0

Back
Topp