Vekt....:/

Uke 27- opp 8 kg

Sent from my iPhone using BV Forum

25+0 i dag, gått opp 2kg på utgangspunktet mitt.. Gikk ned litt i starten..

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

hihi, spennende å se om du slår de 35 kgene jeg la på meg i første svangerskap :p

Dette er svangerskap nr 4. La på meg 16 kg i første svangerskap å ca 22 de to andre..så denne gangen har den vekta blitt slått ganske så mye å har ca 10 uker igjen å gå :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette er svangerskap nr 4. La på meg 16 kg i første svangerskap å ca 22 de to andre..så denne gangen har den vekta blitt slått ganske så mye å har ca 10 uker igjen å gå :p

Ikke 22 men 12 kg !

hihi..så merkelig! De siste ukene pleier å være værst her og har gått opp 15 kg allerede... godt man klarer å bli kvitt de etter fødsel :p

hihi..så merkelig! De siste ukene pleier å være værst her og har gått opp 15 kg allerede... godt man klarer å bli kvitt de etter fødsel :p
Ja ennå bra ! Håper jeg blir kvitt en del av de like kjapt som de andre gangene... litt eldre nå så får se :p

28+5 og ligger fortsatt på -7 kg fra startvekten. Er forsåvidt ok da startvekten var litt høy, jordmor har ikke sagt noe om vekten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror Junior allerede har begynt med 'økedøgn'. Den siste uka har plutselig vekta begynt å øke.. Men er 26 uker så han er vel inne i en vekstfase. (er selvsagt han som legger på seg og ikke jeg:p)

Veget meg i dag morges, har lagt på meg 10kg. Men trøster meg med at jeg åt reker og smågodt i går kveld, rett før jeg la meg. Så er vel sikkert 1-2 lettere om jeg ikke spiser så sent på kvelden :p

Fikk sjokk hos legen min i dag! Veide meg hjemme for en uke siden og hadde da gått opp 3,5 fra startvekt (uke 27). I dag (uke 28) viste vekten 6 kg over startvekt. Dvs økte i vekt på en uke, nesten det samme som jeg har gått opp hele svangerskapet til nå! Håper noen uker er mer ekstreme enn andre. Det tempo kan jeg ikke ha resten av tiden! Skal sies at jeg var på mitt tyngste før jeg ble gravid og bør ikke gå opp noe unødvendig! Ellers fikk jeg bare gode nyheter, ikke svangerskapsdiabetes og den lille vokser helt normalt.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp