Vekt....:/

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Åkey, vet mange ikke liker disse vekttrådene, men må bare høre hva som er normal vekt oppgang. Fikk sjokk da jeg gikk på vekta i dag tidlig! 8kg opp og 24 uker. Hvor ligger dere? Jeg skjønner ikke hvor disse kiloene har lagt seg, har ikke fått bor særlig mage heller...

Jeg ligger på 4kg opp. Fatter heller ikke hvor de er henn, men men. jeg vet ikke hva som er normalt å gå opp heller jeg :p

Sent from my iPhone

Hvis folk ikke liker vekttråder, går det an å la være å lese de.. :p jeg har gått opp 2 kg, tror kg legger seg litt overalt egentlig.. :p jeg er litt over normalvekt, så jeg syns det er helt greit at jeg ikke tar av i vekt slik som sist (25kg!), så lenge babyen min vokser slik han skal .. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

7 kg opp, 23 uker imorgen. Forventer meg mange flere.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

7 kg opp. Uke 21. Nesten så jeg griner! Begynte ikke å gå opp før etter uke 20 med de to andre. Og gikk opp 18 kg med første og hadde så j*vlig vondt i knær og bekken :( med nr.2 gikk jeg bare opp 12 kg. Og det var akkurat passe.
Jeg vet hvor kiloene er, for jeg har fått enorme håndtak på hoftene og en del på magen. Opp til E cup i bh også! :O

8 kg opp her også..25 uker. Trener 5 ganger i uken og spiser normalt/sunt, men liiiikevel fyker den oppover!
Trøster meg med at jordmor sier jeg SKAL gå opp i vekt nå og at jeg ikke hadde noen problemer med å gå ned alt + litt til sist gang.

Men det er jaggu ikke noe gøy å være så ukomfortabel i egen kropp...!

8 kg opp her også..25 uker. Trener 5 ganger i uken og spiser normalt/sunt, men liiiikevel fyker den oppover!
Trøster meg med at jordmor sier jeg SKAL gå opp i vekt nå og at jeg ikke hadde noen problemer med å gå ned alt + litt til sist gang.

Men det er jaggu ikke noe gøy å være så ukomfortabel i egen kropp...!
Jeg trener også ca fem ganger i uka og spiser relativt sunt. Har blitt litt slakkere med kostholdet den siste tiden, men ikke sånn at jeg spiser sjokolade hver dag liksom.. Jaja, får håpe de går like lett av igjen:)

Har allerede gått opp 8kg :( er i uke 21! Dette skal bli morro kjenner jeg! Jaja, får håpe jeg klarer å gå ned etter fødsel :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er uke 22 imorgen og har gått ned ca 3,5 kg. Ikke begynt å legge på meg igjen, men syns jeg stadig spiser bedre. Slitt med kvalme, oppkast og dårlig matlyst helt til nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 22 uker og har gått opp 5 kg. Har hatt omgangssyke 2 ganger de siste 3 ukene, så hadde nok vært oppe i 7 kg eller noe om det ikke var for det... La på meg 14 kg sist, men klarte aldri miste de to siste etter fødsel, så håper å ikke gå opp mer enn 12 kg denne gang.

Gått opp 7kg, er 25veker imåro..
Gjekk opp 30kg med første og 18kg med andre, og klarte å komme meg til "normalvekta" att, so håpa på det denna gangen og :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 22+3 og ligger fortsatt 3 kg bak startvekt :) gikk ned 7 kg i starten...

Sent from my iPhone using BV Forum

22+2 og gått opp 4 kg. Helt greit for meg. Sist jeg gikk jeg opp 25 kg og gikk kun ned 10-15 kg.. og der sa det stopp og vekten har ikke gått nedover siden det, snart 6 år siden

Åkey, vet mange ikke liker disse vekttrådene, men må bare høre hva som er normal vekt oppgang. Fikk sjokk da jeg gikk på vekta i dag tidlig! 8kg opp og 24 uker. Hvor ligger dere? Jeg skjønner ikke hvor disse kiloene har lagt seg, har ikke fått bor særlig mage heller...

21 i dag. .for ca en uke siden hadde jeg gått opp 12.6 kg

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har gått opp 6kg, er 18 uker. Var konstant kvalm i starten, så ble en del usunn mat da:)

22 uker, har gått opp snart 6 kg.

Gikk ikke opp et gram før 16 uker, så hvis det fortsetter i samme tempo som de siste 6 ukene kan jo dette bli interessant i august ;)

Uke 21 - opp 3,5 kg. Syns derimot at kroppen ser ut til å ha forandret seg så utrolig mye mer enn det vekta viser!! :(
Spent på hvor mye vekta vil endre seg de neste ukene, tror jeg leste et sted at vektoppgangen var størst mellom uke 17 - 24 og deretter ville roe seg litt. Gjelder dette kun babyen eller mor også? :)

Back
Topp