1 kg, 23 uker.
Jeg er overvektig så er godt fornøyd med lite vektoppgang
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg er overvektig så er godt fornøyd med lite vektoppgang
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde selv en Bmi på ca. 19 før svangerskapet, å dette ligger jo innenfor normalenGått opp ca 6,5 kg, er 22+3 idag! Bmi på ca.19 før svangerskapsatser på dette er normalt? Syns alle andre har gått opp (ingenting) veldig lite ift. meg..
Termin 16.februar 2014.
Jeg hadde en bmi på 19 også før svangerskapet, har ikke lagt på meg et gram. Gikk ned noen kg i starten, og ser nå at jeg er i ferd med å gå de opp igjen heldigvis. Legen følger nøye med, men jeg tror ikke jeg kommer til å legge på meg veldig mange kg før hun kommer.
Sent from my iPad using BV Forum
Nei, jeg stresser ikke så mye med det, min mor var visst likedan i sitt første svangerskap også. Sålenge legen sier at baby har det bra, så har jeg det braAlle er forskjellige.Bare nyt at du slipper alle kiloene.
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
LolRett under 8 kilo i uke 25. Tror et par av de har lagt seg i hver pupp![]()
Har gått opp 10kg fra da vekta begynte å gå oppover så synes egentlig det er nok. Regner med det fort blir 10 til siden bekkenløsning gjør mer aktivitet umulig. Lurer på hvor mye man kan regne at svangerskapet veier i uke 27...? Ved uke 40 kan man regne det som 10kg... Fire kilo kanskje?Synes de fleste har gått opp ganske lite foreløpig. Vil vi legge på oss mye i slutten tro?:-0 fortsatt ingen vektoppgang her, men regner med det kommer om ikke lenge nå..
Sent from my iPad using BV Forum
Ja det begynner nok å komme på her også snart. Har blitt 100% sykemeldt i to uker og jeg har parkert sykkelen nåHar gått opp 10kg fra da vekta begynte å gå oppover så synes egentlig det er nok. Regner med det fort blir 10 til siden bekkenløsning gjør mer aktivitet umulig. Lurer på hvor mye man kan regne at svangerskapet veier i uke 27...? Ved uke 40 kan man regne det som 10kg... Fire kilo kanskje?
Sent from my iPhone using BV Forum