Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke bevegd meg noe på vekta. Ikke en kg en gang. Men magen vokser sakte, men sikkert. Var ikke noe å bekymre seg for, men legen skulle følge meg tett opp. Er sykemeldt i en måned.Jeg lurer på om en bør være bekymret for å ikke ha gått opp i vekt enda? Er normaltvektig.
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg får høre med legen når skaø skal der neste uke. Har gått opp igjen de kiloene jeg gikk ned i begynnelsen, så det er nok på riktig veiJeg har ikke bevegd meg noe på vekta. Ikke en kg en gang. Men magen vokser sakte, men sikkert. Var ikke noe å bekymre seg for, men legen skulle følge meg tett opp. Er sykemeldt i en måned.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvis du har hatt bmi på 19 så skal du gå opp mer i vekt enn vi som er normalvektigeGått opp ca 6,5 kg, er 22+3 idag! Bmi på ca.19 før svangerskapsatser på dette er normalt? Syns alle andre har gått opp (ingenting) veldig lite ift. meg..
Termin 16.februar 2014.
Hvis du har 19 i bmi skal du gå opp totalt minst 15 kgGått opp ca 6,5 kg, er 22+3 idag! Bmi på ca.19 før svangerskapsatser på dette er normalt? Syns alle andre har gått opp (ingenting) veldig lite ift. meg..
Termin 16.februar 2014.