Vekt ...

Bare hyggelig, ser fram til at energien kommer tilbake selv slik at man får trent lit igjen. Jeg selv har lyst å trene men har null energi til det. Er slitsomt nok å tvinge meg til å gå en liten tur hver dag.
Du er jo flink som klarer det da, her er det helst strak ut i senga eller sofa :P

jeg har heldigvis ikke gått opp noe enda. håper jeg holder meg på 0 frem til uke 28 som sist! Gjerne lenger siden jeg er tyngre denne gangen...

jeg har heldigvis ikke gått opp noe enda. håper jeg holder meg på 0 frem til uke 28 som sist! Gjerne lenger siden jeg er tyngre denne gangen...

Da er du virkelig flink :)

Superflink er du jo :)
Det er ikke snakk om å være flink... Mer om å være ekstremt overvektig... Så viss jeg ikke vil bli alvorlig syk eller få komplikasjoner så må jeg ta meg sammen i mat veien.... Når det er sagt så er jeg usikker på om jeg greier det like bra denne gangen.. ;)

Det er ikke snakk om å være flink... Mer om å være ekstremt overvektig... Så viss jeg ikke vil bli alvorlig syk eller få komplikasjoner så må jeg ta meg sammen i mat veien.... Når det er sagt så er jeg usikker på om jeg greier det like bra denne gangen.. ;)
Ganske overvektig selv, sliter stort i matveien :( Jeg er super kresen så det begrenser stort hva jeg klarer å spise.. Venter på time hos ernæringsfysiolog så håper jeg kan få god hjelp der :)

0 kg opp til nå... Super stolt!

Ganske overvektig selv, sliter stort i matveien :( Jeg er super kresen så det begrenser stort hva jeg klarer å spise.. Venter på time hos ernæringsfysiolog så håper jeg kan få god hjelp der :)
Det gikk veldig lett sis, da gikk jeg ned 3kg først også opp 9kg (6kg over normal vekten) 4dager etter fødsel var jeg 4kg lettere enn før jeg ble gravid, og mens jeg ammet gikk jeg ned 9kg til... Også når jeg begynte å jobbe snek det på seg 30kg... Fantastisk...

Det gikk veldig lett sis, da gikk jeg ned 3kg først også opp 9kg (6kg over normal vekten) 4dager etter fødsel var jeg 4kg lettere enn før jeg ble gravid, og mens jeg ammet gikk jeg ned 9kg til... Også når jeg begynte å jobbe snek det på seg 30kg... Fantastisk...
Jeg la på meg omtrent 20kg sist.. Har gått ned noe, men hadde fortsatt litt igjen nå før jeg ble gravid. Jeg gikk ikke ned noe ved å amme.. :( Noe jeg trodde jeg skulle gjøre siden alle her sa at man går ned da, stemmer ikke for meg tydligvis :P

Jeg la på meg omtrent 20kg sist.. Har gått ned noe, men hadde fortsatt litt igjen nå før jeg ble gravid. Jeg gikk ikke ned noe ved å amme.. :( Noe jeg trodde jeg skulle gjøre siden alle her sa at man går ned da, stemmer ikke for meg tydligvis :P
det var nok ikke bare ammingen som gjorde det, jeg var veldig flink til å ikke bruke bilen hele det året jeg var hjemme. Så det hjalp nok på... Jeg var jo rundt 25-35 kg overvektig da også... Nå er det mer 35-45kg... Så jeg MÅ skjerpemeg... Jeg skal også til ernæringsfysiolog snart! Håper det hjelper meg:)

det var nok ikke bare ammingen som gjorde det, jeg var veldig flink til å ikke bruke bilen hele det året jeg var hjemme. Så det hjalp nok på... Jeg var jo rundt 25-35 kg overvektig da også... Nå er det mer 35-45kg... Så jeg MÅ skjerpemeg... Jeg skal også til ernæringsfysiolog snart! Håper det hjelper meg:)
jeg har nok 20-30kg for mye. Får håpe vi begge får god nytte av ernæringsfysiologen da :)

Veier vel også en person for mye. Regner med det blir samme vektoppang/nedgang som sist :) Ca 5-10 kilo opp og alt av når ungen kom.

Å jeg er såå lei av å hørepå leger og alle andre helsepersonelll og andre folk legge seg opp i vekt.
For innerst inne så vet nok de fleste hva som må forandres/gjøres :) Man skal iallefall ikke stresse med slikt når man er gravid. Heller etterpå :)

Kan dere være noen engler å gi meg noen tips etter møte med ernæringsfys? Jeg er helt ubrukelig i matveien :-(

Sent from my LG-P990 using BV Forum
Jeg gikk til legen og sa at jeg måtte få hjelp. Så henviste meg til en overvektsklinikk i nærheten:)

Jeg er også overvekdig, men jeg har faktisk gått ned 2 kilo, men det tror jeg er pga av mye kvalme og lite mat. Jmen jeg er ikke beskymret jeg har mere enn nokk å ta av. Er selv livredd for å legge på meg, så jeg kommer til å være veldig streng på hva jeg putter i meg. Har også meldt meg på roede kurs for gravide. For å lære meg hvordan jeg skal spise under graviditeten og få motivasjon.

Back
Topp