haha Åja... Ja, det er jo veldig greit daTenkte mest på at all vekten forsvant etter fødsel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha Åja... Ja, det er jo veldig greit daTenkte mest på at all vekten forsvant etter fødsel
haha Åja... Ja, det er jo veldig greit da
Legen som jeg bruker, tror jeg har noen gode tips. Jeg har gått på diett, helt til jeg fant ut at jeg var gravid. Prøver og passe kostholdet, men er ikke bare enkelt hele tiden ..
Jeg veier nesten en hel person for mye.. Så jeg håper at jeg ikke går opp noen ting. Sist la jeg på meg 6kg og var 4kg lettere 4dage etter fødsel enn før jeg ble gravid...
Veier en god del for mye desverre Vil prøve å ikke gå opp for mye, sist gang jeg var gravid gikk jeg vel opp omtrent 20kg.. Lurer på om man kan få noe slags hjelp så man slipper å gå så mye opp i vekt når man er gravid. Noen som vet?
Nei, spiste bare lite godteri. Var jo generelt opptatt av vekten, men føler ikke jeg gjorde noe spes... Gikk ned 4kg før uke 12, og så passerte jeg før vekten min i uke 28. Jeg har ikke gått ned noe denne gangen, men jeg er bare 6uker på veg, så det er kanskje litt tidlig har ikke gått opp heller så det er braJeg er også mange, mange kilo overvektig. Fulgte du noe spesielt for å holde deg stabil under forrige svangerskap? i såfall - kom med tipsa! Her ruges det på 2
Veier en god del for mye desverre Vil prøve å ikke gå opp for mye, sist gang jeg var gravid gikk jeg vel opp omtrent 20kg.. Lurer på om man kan få noe slags hjelp så man slipper å gå så mye opp i vekt når man er gravid. Noen som vet?
Hør med legen om han kan henvise deg til en ernæringsfysiolog
De fleste sykehus har vel dette, for å råde pasienter med kostholdsutfordringer. Jeg har vært hos vår ganske mange ganger, først pga diabetesen og senere for å få hjelp med vektnedgang
Vektproblemer er noe jeg tror legen absolutt vil hjelpe deg med altså, er ikke så mye som skal til for å få store helsegevinster av det
Du kan melde deg på grethe roede kurs for gravide, jeg har gjort det og starter nå på onsdag. Da lærer du verktøy på hvordan du skal unngå å legge for mye på deg. Dette er nettkurs og alt vil foregå på nettet. Det er lit dyrt men du vil lære deg verktøyet og du fortsetter å bruke det etter kurset er ferdig. Du finner all info på grethe roede klubben. http://www.greteroede.no/
Takk for tips, men jeg venter på time hos ernæringsfysiolog så vil vente til den timen før jeg gjør stort annet Håper bare energien kan komme tilbake så jeg kan få trent mer igjen