Vekt ...

**LeNe**

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Lurer på hvordan det ligger ann med vekta?
Her har jeg mange kilo førr mye, og har gådd opp 2 kilo til :-(

Gått flere kilo ned enn opp foreløpig :p Menne håper det snart kommer på igjen da jeg nå ser ut som ett beinrangel..

har ikke veid meg på lenge...slutta å trene i november så merker jeg har est noen kg ja...! Må virkelig komme i gang me treningen igjen...

LIgger fortsatt innenfor "slingringsmonnet" mitt.
Altså: jeg veier mer enn det jeg gjør når jeg veier minst i løpet av en syklus, men likevel mindre enn det meste jeg veier i løpet av en syklus.

Jeg er overvektig, så burde så absolutt prøve hardt å skjerpe meg, være flink ;)
Foreløpig har jeg verken gått opp eller ned.

Forje svangerskap gikk jeg opp 15kg, 5 av de kom nesten bare over natta (svangerskaps forgiftning)
Men de forsvant omtrent i det ungen kom ut.

jeg er litt overvektig og følger med det litt, men har foreløpig gått ca 1 kg ned så får vi se...

Jeg veide mer når jeg fikk positiv test, er vel 3-4 kg i minus, men det er bare fint for meg, for det var all time high for meg.. Har noen kg ekstra, så har tenkt å passe meg denne gangen.. Gikk opp 17 og 14 sist. Vil virkelig ikke det igjen!!

Har gått opp 800g, var på vekta i dag faktisk. Har fått dilla på pizza....så mulig det blir noen ekstra gram. he,he

Gått ned tre kilo faktisk! Storfornøyd

Jeg har vært undervektig hele live, har det siste året endelig klart å komme meg opp på normalvekt, og ligger nå der, så håper iKKE jeg faller noe særlig i vekt nå :/

Veier en god del for mye desverre :( Vil prøve å ikke gå opp for mye, sist gang jeg var gravid gikk jeg vel opp omtrent 20kg.. Lurer på om man kan få noe slags hjelp så man slipper å gå så mye opp i vekt når man er gravid. Noen som vet? :)

Veier en god del for mye desverre :( Vil prøve å ikke gå opp for mye, sist gang jeg var gravid gikk jeg vel opp omtrent 20kg.. Lurer på om man kan få noe slags hjelp så man slipper å gå så mye opp i vekt når man er gravid. Noen som vet? :)

Tror kanskje det går ann og høre med legen om lure tips. Det skal jeg gjøre når jeg skal dit :-)

Tror kanskje det går ann og høre med legen om lure tips. Det skal jeg gjøre når jeg skal dit :)

Ja, jeg skal på første kontroll 15. mars så tenker å ta det opp med legen da :) Håper det er noen form for hjelp å få for jeg er skikkelig dårlig med kosthold og slikt.. Begynte å trene ganske så mye litt før jeg ble gravid, men så har jeg vært så trett og sliten + mye syk så kan ikke si at det har gått helt etter planen for å si det sånn..

Jeg er undervektig, og har så langt gått opp ca.1 kg nå.. Sist gikk jeg opp 18, og de raste ned igjen bare ei uke etter fødsel(ammet ikke)... :P

Ja, jeg skal på første kontroll 15. mars så tenker å ta det opp med legen da :) Håper det er noen form for hjelp å få for jeg er skikkelig dårlig med kosthold og slikt.. Begynte å trene ganske så mye litt før jeg ble gravid, men så har jeg vært så trett og sliten + mye syk så kan ikke si at det har gått helt etter planen for å si det sånn..

Legen som jeg bruker, tror jeg har noen gode tips. Jeg har gått på diett, helt til jeg fant ut at jeg var gravid. Prøver og passe kostholdet, men er ikke bare enkelt hele tiden ..:-)

Heldig du :-D
hehe, joda... Har sine ulemper å være undervektig også.. Jeg har heldighvis litt mere former nå enn før jeg fikk gutten min, men jeg er veldig lita :P Før var jeg altfor tynn, nå ser jeg litt mer "normal" ut, men fortsatt tynn... Ikke lett å finne klær som passer osv..

hehe, joda... Har sine ulemper å være undervektig også.. Jeg har heldighvis litt mere former nå enn før jeg fikk gutten min, men jeg er veldig lita :p Før var jeg altfor tynn, nå ser jeg litt mer "normal" ut, men fortsatt tynn... Ikke lett å finne klær som passer osv..

Tenkte mest på at all vekten forsvant etter fødsel :-)

Back
Topp