Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veier en god del for mye desverre Vil prøve å ikke gå opp for mye, sist gang jeg var gravid gikk jeg vel opp omtrent 20kg.. Lurer på om man kan få noe slags hjelp så man slipper å gå så mye opp i vekt når man er gravid. Noen som vet?
Tror kanskje det går ann og høre med legen om lure tips. Det skal jeg gjøre når jeg skal dit
Ja, jeg skal på første kontroll 15. mars så tenker å ta det opp med legen da Håper det er noen form for hjelp å få for jeg er skikkelig dårlig med kosthold og slikt.. Begynte å trene ganske så mye litt før jeg ble gravid, men så har jeg vært så trett og sliten + mye syk så kan ikke si at det har gått helt etter planen for å si det sånn..
Jeg er undervektig, og har så langt gått opp ca.1 kg nå.. Sist gikk jeg opp 18, og de raste ned igjen bare ei uke etter fødsel(ammet ikke)...
hehe, joda... Har sine ulemper å være undervektig også.. Jeg har heldighvis litt mere former nå enn før jeg fikk gutten min, men jeg er veldig lita Før var jeg altfor tynn, nå ser jeg litt mer "normal" ut, men fortsatt tynn... Ikke lett å finne klær som passer osv..Heldig du :-D
hehe, joda... Har sine ulemper å være undervektig også.. Jeg har heldighvis litt mere former nå enn før jeg fikk gutten min, men jeg er veldig lita Før var jeg altfor tynn, nå ser jeg litt mer "normal" ut, men fortsatt tynn... Ikke lett å finne klær som passer osv..