Vekt..

jeg har gått ned 23 kg siden jeg ble gravid. jeg tok en gastric sleeve operasjon to uker før jeg ble gravid. sliter mye med maten, har jo måttet bygge opp magesekken min til å tåle fast føde igjen. jeg får i meg ca 600 kalorier per dag. magesekken min er på 1 dl nå. normal str på en magesekk er 10dl, så jeg har fjernet 90 prosent. vært kvalm siden uke 4, og kaster opp daglig. jeg får masse god oppfølging og har vært på to ultralyder så langt. så jeg vet at alt står bra til og utviklingen går som den skal. legene regner med at jeg kommer til å gå ned 10 kg til før fødselen. så dette blir ett veldig spesielt svangerskap. :) er straks i uke 12 nå :)
 
gikk først ned 5 kg, nå har jeg begynt å spise igjen så da har jeg sikkert gått opp igjen. la på meg 6,5 kg forje gang, så er spent hvor mye det blir denne gang
 
Gått ned 3 kg :D 
 
La på meg masse i starten! føk opp 4 kilo, men nå har jeg tatt av 2 igjen, og håper kvalmen holder seg litt slik at jeg tar av noen til.. var 6 kg lettere denne gang enn forrige gang jeg gikk gravid, og da gikk jeg opp 9 og tok av 12 rett etter fødsel, så håper litt på samme greia denne gang, men skal passe på hva jeg trykker i meg sist gang var jeg høygravid om sommeren og fikk dilla på iskald cola på boks og en hel(!) sjokoladeplate til dagen! Det skal ikke skje denne gang for å si det sånn
 
Jeg gikk opp 3 kg til uke 11, for så å gå ned 4 igjen nå. Blir jo ikke kvitt den teite kvalmen og oppkast. Har ikke så mye å ta av heller så kunne egentlig tenkt meg å lagt på meg litt igjen.
 
har gått opp 2 kg til no..gjekk opp 12 kilo me nr 1. og 25 kilo med nr 2.
 
Back
Topp