Vekt..

EngeLykke

Blir kjent med forumet
Hvordan er det med vekten jenter? Har dere gått opp/ned mye de første mnd til nå? Her er det opp 3,5 kilo. Har holdt kvalmen i sjakk med å spise hele tiden føler jeg, og ikke orket å være like aktiv med treningen som før. Sist svangerskap gikk jeg opp 25 kilo:/ men hadde heldigvis gått ned det og mer til før jeg ble gravid igjen.
 
Har gått ned en 4kg pga kvalmen.. håper det kommer seg snart.
Sist gikk eg ned 8kg på 1 mnd, så er heldigvis litt bedre denne gangen.
 
Har gått ned 4 kg, men har klart å stoppe det der tror jeg. Noe som er veldig bra. Sist gikk jeg ned nesten 20 kg totalt fra jeg ble gravid til få dager etter ungen var ute, 10 av dem raste av de første 7 ukene. Det var ikke godt, men trengte litt av det da, var overvektig. Nå har jeg ikke noe å gå på. Veier 60 kg nå, så håper den holder seg der og går litt i rett retning etterhvert.
 
Ned 5 kilo foreløpig.. Men virker som om kvalmen så vidt Har begynt å slippe taket nå så da kommer nok kiloene snart på :) tar ikke det så tungt! Sist gikk jeg opp 26 kilo men de var borte 6 uker etter fødselen :)
 
gikk ned 5 kilo, men har gått opp igjen 3 nå når matlysten har kommet tilbake litt :)
gikk opp 12 sist gang! men har gått ned mye mer enn det, så er ikke redd! starter på 7 kilo mindre nå enn jeg gjorde sist gang, så det skal nok gå bra:)
 
Har gått ned 3 kg.
 
Har gått ned to kilo og opp igjen en.. Litt dårlig matlyst der en stund, men nå kommer det seg. :)
 
Jeg har gått ned 8 kg til nå. Slik var det de to andre svangerskapene også, så jeg tenker ikke noe spesiellt over det. Det kommer til å gå oppover på slutten tenker jeg
 
Gått ned ett kilo :) Sku gjerne gått ned mer, eller holde meg stabil å ikke legge på meg.. 
 
Jeg gikk ned to kg i begynnelsen, men de har kommet på igjen. Har litt å ta av, så jeg håper på å ikke legge på meg så mye.
 
Gikk opp over 30 kilo sist svangerskap.. gikk ned litt etter fødsel, men la på meg alt igjenn, og har vært plaget m overvekt etter jeg var gravid sist.. Har slanket meg 18 kilo i vår, men har gått opp litt over 2 kilo etter jeg ble gravid.. Gruer meg fælt til kiloene som kommer....
 
Har gått opp 2 kg! Men jeg er ikke så veldig bekymret. Forrige gang gikk jeg opp nesten 20 kg, men alt raste bort bare noen uker etter fødselen. Nå skal jeg ikke ta det som en selvfølge at det skjer igjen da men, jeg håper det =P
 
jøss, de fleste av dere har jo gått ned..
har gått opp 7 kg allerede jeg. gikk opp 30kg sist, men håper virkelig ikke det blir så mye denne gangen da.
har ike vært noe særlig kvalm så har jo kost meg med masse god mat :S
 
Jeg har ikke batteri på badevekta, så aner ikke hvor mye jeg har lagt på meg. Kan tenke meg at jeg har gått opp 1-2kg. Sist svangerskap la jeg på meg 11,5kg, og de forsvant relativt raskt etter fødsel.
 


Songbird_84 skrev:
Gikk opp over 30 kilo sist svangerskap.. gikk ned litt etter fødsel, men la på meg alt igjenn, og har vært plaget m overvekt etter jeg var gravid sist.. Har slanket meg 18 kilo i vår, men har gått opp litt over 2 kilo etter jeg ble gravid.. Gruer meg fælt til kiloene som kommer....



Eg og gjekk opp 30 kg første svangerskap... Andre gjekk eg ned ein del i begynnelsen, så etter fødselen va eg likabtung som eg va når eg blei gravid... No denna gangen ha eg tatt av 20 kg før eg blei gravid, og grua meg til kiloane kjem snikande på igjen, men må prøva å vera forsiktig tenke eg åsso få trema litt når kvalmen gir seg;-) So eg tør påstå at eg veit korleis du ha da;-))
 
0pp 4 kg og jeg er bare 11 uker på vei! * hjelp* Har imidlertid vært inne og mye sengeliggendes til nå, men alikevel hatt matlyst som en hest! Litt sjokkert, men var slank før graviditeten, så vekten får leve sitt eget liv nå! Eneste kjipe er at jeg ikke vil legge på meg for mye da det blir jo så tungt for kroppen! Håper formen bli bedre etterhvert slik at jeg kan trimme litt! Gleder meg til å få større mage, nå er jeg bare blubben og oppblåst og ingen som vet hvorfor!
 
Har gått opp 2 kilo, men det føles som 6-8..
 
Har gått opp 2 kg så langt, gikk opp totalt 20 kg forrige gang. Men er mye mer bevisst på vekt denne gangen da jeg vet hvor vanskelig det er å komme tilbake etterpå, så håper ikke det blir like mange kilo denne gangen. Men aldri si aldri....
 
Gått ned 2-3 kg sist jeg ble veid, og jeg håper at jeg ikke går opp stort heller, da jeg er overvektig og behøver virkelig ikke å legge på meg :-) sist vet jeg ikke, da jm sluttet å veie meg fordi " man skal legge på seg litt når man er gravid", som hun sa :-P jeg var overvektig da og, mer enn nå, så...
 
Back
Topp