vekt...

Jeg har ikke veid meg siden uke 20. Da hadde jeg gått opp 5 kg. Høyde:1.58 og vekt 49 kg før svangerskap. 

Sist svangerskap gikk jeg opp ca 13 kilo, men er litt usikker da jeg ikke veide meg så ofte den gangen. Veier meg ikke så ofte nå heller egentlig:0)
 
Er 1,68 m høy og veide 64 kg da jeg ble gravid. Har nå gått opp nesten 5 kg..
Kjenner at jeg har et litt anstrengt forhold til det hele..
 
Er 174 cm høy og veide 67 kg før svangerskapet. I mine 3 tidligere svangerskap har jeg gått opp 6-8 kg, til nå uke 20 + 4 har jeg gått opp 3,5 kg. Jeg regner med å doble hva jeg vanligvis har gått opp i svangerskapene siden jeg nå bærer 2 i min mage. Stresser overhodet ikke med det, bestemt meg for å bare nyte mitt aller siste svangerskap. :-D
 
Er 1.63 cm høy og veide før svangersapet 51 kg. Har vært svært plaget med sv.kvalme men har kommet seg litt nå. Nå veier jeg 50 kg å satser på at vekta skal stige:) Er i uke 20:)
 
Jeg ligger omtrent på det samme som da jeg ble gravid, 300 gram under, men kroppen min har ikke veldig behov for fettreserver så er bare en fordel om det ikke farer i sky
 
Jeg er 174 høy å veide før sv.skap 72, har nå gått opp til 73,5 i uke 22+3
 
Jeg er 157 og veide ca 53kg før svangerskapet, er nå i uke 22+2 og veier ca 56kg :-)
 


Smulan* skrev:


Crush skrev:
Er i uke 20 og har ikke gått opp noe :)


Samme her :)

Samme her og, men er i uke 22 (23 i morgen :)
 
Jeg er 173 cm høy og veide 75 kg før svangerskapet. (Jeg er ifølge BMI over grensen for overvektig, uten å være det. Skjønner virkelig ikke at BMI brukes fortsatt) Er nå 81 så har lagt på meg 6 kg og er i uke 22. Jeg veier nøyaktig like mye som på samme tid med forrige gang, så jeg er egentlig ganske så fornøyd, tror jeg la på meg ca 15 kg tilsammen den gang.
 
Første svangerskap veide jeg 62 kg da jeg ble gravid. Endte på 75, så gikk opp ca 12kg da. 
Denne gangen var startvekta på 64kg, er 163cm. Er i uke 22 nå, og veier ca 68.5 eller 69 tror jeg, vekta hjemme og vekta hos legen er forskjellige..Så har til nå gått opp ca 5 kg.  Er ikke hysterisk over det. Man må bare passe på litt hva man dytter i seg osv. Om amn får vann i kroppen o.l. så går jo dette bort etter fødsel. Vi får heller rette opp i antall for mange kg når spira er ute igjen :)  

Husk; det er vakkert å være gravid!! Ikke sammenlign deg med andre, sett pris på deg selv og den vakre gravidmagen din! 
 
Første svangerskap veide jeg 62 kg da jeg ble gravid. Endte på 75, så gikk opp ca 12kg da. 
Denne gangen var startvekta på 64kg, er 163cm. Er i uke 22 nå, og veier ca 68.5 eller 69 tror jeg, vekta hjemme og vekta hos legen er forskjellige..Så har til nå gått opp ca 5 kg.  Er ikke hysterisk over det. Man må bare passe på litt hva man dytter i seg osv. Om amn får vann i kroppen o.l. så går jo dette bort etter fødsel. Vi får heller rette opp i antall for mange kg når spira er ute igjen :)  

Husk; det er vakkert å være gravid!! Ikke sammenlign deg med andre, sett pris på deg selv og den vakre gravidmagen din! 
 
Første svangerskap veide jeg 62 kg da jeg ble gravid. Endte på 75, så gikk opp ca 12kg da. 
Denne gangen var startvekta på 64kg, er 163cm. Er i uke 22 nå, og veier ca 68.5 eller 69 tror jeg, vekta hjemme og vekta hos legen er forskjellige..Så har til nå gått opp ca 5 kg.  Er ikke hysterisk over det. Man må bare passe på litt hva man dytter i seg osv. Om amn får vann i kroppen o.l. så går jo dette bort etter fødsel. Vi får heller rette opp i antall for mange kg når spira er ute igjen :)  

Husk; det er vakkert å være gravid!! Ikke sammenlign deg med andre, sett pris på deg selv og den vakre gravidmagen din! 
 
er 164cm høy og veide 62 kg før graviditet. på svangerskapskontroll i uke 18 hadde jeg gått opp 3 kg. skal på ny svangerskapskontroll på mandag.. regner med at jeg har gått opp 4-5 kg da. det er heilt normalt :)

vi må jo legge på oss da :) tenk på alt som vokser inne i oss, det veier jo en del gram hver :) så tror ikkje vi bør fokuserer såå mye på vekta alene. den øker uansett :D
 
Er akuratt 21 uker idag. Spydde bort nesten 6 kg, og har nesten fått på meg alle igjen. HELDIGVIS! 
Utenom det har jeg ikke lagt noe særlig på meg, men er fortsatt flink til å trene en del.

 
Back
Topp