gullkua
Forelsket i forumet
Før jeg ble gravid hadde jeg gått opp endel (!!!!) kg i løpet av et år.. :( Så jeg begynte å leve et bedre liv å ville ned i vekt, samtidig som vi prøvde å bli gravid.. Og det var ikke så mange kg ned før jeg ble gravid.. hehe.. Men jeg har jo vært dårlig noen uker, men allikevel fått i meg mat.. Men vekta er 2 kg mindre enn da jeg testa positivt, så det gjør jo absolutt ingenting!! (5 kg ned totalt, og enda er jeg 5 kg mer enn i fjor..) Jeg gikk opp 20 kg da jeg var gravid med første og 10 kg med nr to (veide det samme på slutten av sv.skap da utgangspunktet var 10 kg forskjell.. ;) ) Men jeg kjenner at det gjør INGENTING å gå ned litt i vekt nå i starten, og håper jeg slipper å gå opp så mye dette sv.skapet! Syns det er så tungt å ta det av etterpå! ;) Men ALDRI skal jeg ha et slikt SLØVT år igjen med 10 (!!!!!) kg opp!!! Kjenner jeg blir kvalm av meg selv!!!
Jeg er ikke fanatisk eller noe, bare sur over at det er mulig å være så dum!! Trives ikke selv når kroppen er for stor!
Jeg er ikke fanatisk eller noe, bare sur over at det er mulig å være så dum!! Trives ikke selv når kroppen er for stor!