Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva spiser du da? Og går du en del turer eller trener?Jeg veide 66 før og veier det samme fortsatt[emoji4]Spiser og drikker mer enn normalt, men har og et sunnere kosthold. Er 8+0 nå[emoji4]
hva spiser du da? Og går du en del turer eller trener?
Takk for svar. Jeg går mest turer alene å med familien og jogger noen ganger ønsker og prøve å fortsette med gå turerJeg prøver å spise 2-3 middager i uken med hvit fisk(kokt, stekt, fiskesuppe, grateng, osv.) og 1 middag med laks. Ellers har vi gjerne en middag med kylling og en med rødt kjøtt. Pleier å ha mye grønnsaker som tilbehør. Prøver også å spise frukt eller knekkebrød som mellommåltid slik at jeg ikke blir fristet til sjokolade og chips selv om jeg spiser det en sjelden gang og[emoji6] Jeg har vært forsiktig med treningen nå i starten og har bare gått noen små rolige turer, men tenker å begynne med litt rolig jogging og styrke nå etterhvert[emoji4] Trener du mye?
Hei damer
Hvor mye veide dere før gaviditeten og evt nå?
Jeg veide 62 for en mnd siden og nå når jeg gikk på vekten idag (1mnd etter) 63,2 kg,trodde ikke man la på seg så raskt?!Magen virker oppblåst og jeg føler meg sprengt flere som har det slik? 4+3 her.
5+0, 60 før og 59 nåHei damer
Hvor mye veide dere før gaviditeten og evt nå?
Jeg veide 62 for en mnd siden og nå når jeg gikk på vekten idag (1mnd etter) 63,2 kg,trodde ikke man la på seg så raskt?!Magen virker oppblåst og jeg føler meg sprengt flere som har det slik? 4+3 her.
Jeg veide 64 kilo for en uke siden og plutselig nå veier jeg 66 kilo. Så du er ikke alene Det er veldig individuelt hvordan man legger på seg i svangerskapet, så ikke vær bekymret. Husk at flesteparten av kiloene du legger på deg i svangerskapet, mister du etter fødselen
I forrige svangerskap, gikk jeg opp 1 kilo hver måned i slutten av første trimester og var stabil i vekta i starten av andre trimester, men på slutten av andre trimester gikk jeg opp 6 kilo på kort tid. Jeg startet med 63 kilo og gikk opp tilsammen 12 kilo. De 12 kiloene mistet jeg veldig fort kort tid etter fødselen, men derimot størrelsen på klærne var ikke det samme lengre som før fødselen