vekt til nå...

18+4, har gått opp ca. 2 kg. Var bekymra for at dette var lite (nytt for meg og vanskelig å vite hva som er normalt, lett å bekymre seg... :confused:), så godt å se her hva andre skriver og at det ikke virker unormalt. "Normalen" i svangerskap er vel ikke så strengt definert, begynner jeg etter hvert å skjønne. :)

20+3. Har gått opp 3,5. Nesten litt lite...

Sent from my iPad using BV Forum

18+2 og har så langt gått ned 2 kilo.. Forrige svangerskap begynte jeg å legge på meg tidlig og endte vel med ca 25 kilo ekstra, så håper jeg slipper det denne gangen.. Sliter med matlysten på ettermiddag/kveld, men har nok å ta av så den lille har det nok fint☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

18+1 og har vel lagt på meg 2 kg :) Strålende fornøyd med det og har ikke tenkt å gå mer enn 5 kg til løpet av svangerskapet :P De skal av denne gangen også, noe de ikke gjorde sist :(

Da hadde jeg mistet 10 kg før jeg ble gravid. La på meg de 10 kg igjen og 10 til :( De ble sittende gitt :(

ca - 5 kg og er i uke 17, men har nok å ta av. Håper egentlig på å ikke gå opp så mye denne gangen heller. Forrige gangen gikk jeg opp bare 7 kg. Nå er jeg enda større og ville helst ha ikke godt opp noe tilsammen. Men vi får se... vet at det var i fra denne perioden jeg begynte å gå opp med førstemann.

20 +2 og opp 5,5 kilo. Er sulten HELE Tida

18+4, opp 6kg..
Ikke rart pågrunn av alt jeg spiser:s

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

20 uker gått ned en kg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

19 + noen dager og opp 2 kg.
MEN nå er kvalmen bort og fikk snusen på smågodt i helga :o FARLIG etter å ha vært avholds fra sukker i 19 uker..
Nå kommer kiloene sikkert som perle på en snor :p

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

87 (foregående fredag) så er da minus 8kg

27+3 å gått opp ca 4.5 kg:)

☆jente i november

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp