Vekt på de små

~lilleL~

Flørter med forumet
heisann! :)

Jeg bare lurte på hvor mye deres barn veier?
Min gutt er snart 12 uker, og veide 6600 g for ca 2 uker siden. Føler han fyker opp i vekt - men jeg vet ikke helt hva som er normalt. Lillegutt veide 3840 ved fødsel. Skal på 3 mnd kontroll i begynnelsen av juni, så blir spennende å se hva han veier da
 
Jenta mi er 9 uker og hun veier nå 6350 g. Hun veide 3850 ved fødsel og var 52 cm lang, så hun har vel vært ei stor jente hele veien :)

Føler hun vokser fryktelig fort, nå er vi på størrelse 62 og 68... :)
 
6300 på 6 ukerskontrollen:)
Stor fin og god gutt!

De blir akkurat sånn de skal bli. Så lenge de er friske og har d bra er alt som d skal;)
 
3785 ved fødsel og 6170 7 uker. Nå er han snart 9 uker, men jeg har ikke veid siden 6 ukerskontrollen når han var 7 uker.
 
3440 ved fødsel, 4990 når hun var 9 uker. Har ikke veid henne siden. Bruker 56 enda, så hun er ganske snerten :)
 
Ved fødsel var hun 3510, og 10 uker gammel veide hun 6005 :)
 
Har ikke veid henne på lenge. Tenker at vi kanskje bare venter til 3 mnd kontrollen. Da blir d ihvertfall spennende å se :)
 
Her va hu 5550 på 6 uker kontroll og da var hun 7 uker :)
 
Mi er litt lita av vekst, men holder seg akkurat innafor det som er akseptabelt så hs er fornøyd :) Hun er 8 uker i dag og veier 3870g. :)
 
4218 her då kom hu 11 dager på øvetid :)

Her har hu gode bolle tjakar :)

Så deilig! Min kom 9 dager på overtid :) Syns ikke han er noe lubben, heller lang! Var 51 cm ved fødsel og måler ikke før 3 mnd. Syns han virker lang! Spennende :)
 
7140 gr 3 mnd + 1 dag
 
Så deilig! Min kom 9 dager på overtid :) Syns ikke han er noe lubben, heller lang! Var 51 cm ved fødsel og måler ikke før 3 mnd. Syns han virker lang! Spennende :)

Hu her va 53 lang så er ganske lang her og :)

Kun tjakkane som er sånt baby tjukke .

Eg og e fryktelig spent på lengden på 3 måneder kontroll.
 
Back
Topp