Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei.
føler babyen min går alt for fort opp i vekt. Flere?
Fødselsvekt var 3200 gram. Nå er han 8 uker og veier 5,7.. føler det aldri stopper. Redd han skal bli mye større enn alle andre babyer Hva veier deres?
Flott å høre at det ikke er bare min baby! Stresser dere noe rundt vekta? Jeg er så flink å sammenligne med andre. Redd han skal bli en tykk baby, eller at andre skal se på han som stor.
Flott å høre at det ikke er bare min baby! Stresser dere noe rundt vekta? Jeg er så flink å sammenligne med andre. Redd han skal bli en tykk baby, eller at andre skal se på han som stor.

Mi jente er nå 14 uker gammel og veier litt over 6,7kg. Synes hun er perfekt. God og rund som en baby skal være, men så absolutt ingen som tenker at hun er feit.Takk for mange fine svarGlad jeg ikke er alene å ha en baby som vokser raskt. Min veier nå ca 5,9-6 kg, og er 9-10 uker. Dere som har en baby som veier omtrent som min eller mer, synes dere at babyen deres ser stor og rund ut? Jeg vil ikke at andre skal tenke at min baby er stor og feit.. veldig teit å tenke slik, men bekymrer meg vel over middels mye.. vet jo at det er bra å gå opp i vekt, bedre enn alternativet. Men likevel føler jeg at baby vokser alt for fort også.. lurer på hvor det skal ende..

hun ser ikke direkte tjukk ut, men har typiske bolle-babykinn. Skal sies at hun var 4.5.kg da hun ble født. Ligger på øverste percentil hos helsesøster.Takk for mange fine svarGlad jeg ikke er alene å ha en baby som vokser raskt. Min veier nå ca 5,9-6 kg, og er 9-10 uker. Dere som har en baby som veier omtrent som min eller mer, synes dere at babyen deres ser stor og rund ut? Jeg vil ikke at andre skal tenke at min baby er stor og feit.. veldig teit å tenke slik, men bekymrer meg vel over middels mye.. vet jo at det er bra å gå opp i vekt, bedre enn alternativet. Men likevel føler jeg at baby vokser alt for fort også.. lurer på hvor det skal ende..
Min baby på litt over 4 uker er nå 6,1 kg! Han var 4,9 kg når han ble født og bruker nå str 62 og det er sånn akkurat passeTakk for mange fine svarGlad jeg ikke er alene å ha en baby som vokser raskt. Min veier nå ca 5,9-6 kg, og er 9-10 uker. Dere som har en baby som veier omtrent som min eller mer, synes dere at babyen deres ser stor og rund ut? Jeg vil ikke at andre skal tenke at min baby er stor og feit.. veldig teit å tenke slik, men bekymrer meg vel over middels mye.. vet jo at det er bra å gå opp i vekt, bedre enn alternativet. Men likevel føler jeg at baby vokser alt for fort også.. lurer på hvor det skal ende..