Vekt: opp eller ned?

Straks uke 27 og har gått opp ca 12 kg,synes d er godt å ha et godt grunnlag før amming,så gleder meg over hver kg som kommer:) til en viss grad ihvertfall:P

26+2 og gått opp 4-5 kg. Begynte på 56 og er nå akkuratt passert 60.

Fortsatt 1kg i minus. Har litt å tære på så det gjør ikke noe. 25+5. Har gått opp 3 av de 4 kg jeg mistet veldig fort nå. Men ser ut til at det meste er vannvekt :(

Tror jeg nærmer meg 8-9 kg pluss nå. Litt mer enn jeg skulle ønske, men håpet er å ikke gå opp mer enn 12 kg totalt.

28+2 i dag og har gått opp 3 kilo. Har noen kilo ekstra fra før av, så målet (i samråd med jm) er å gå opp minst mulig :)

28+2, gått opp 2.7kg.

31+6 og alt for mykje opp :'( ca 20 kg, men det skal gå fort bort etter han er komt ut! Sånn vart det når ryggen svikta i uke 10:-/

31+4, vet ikke hvor mye, jeg har gått opp totalt 3-4 kg sålangt. Regner med en oppgang nå utover...

Gått ned 300g siste uken og opp totalt 1,3 kg:P 200 g opp siden forrige svangerskapskontroll i uke 24... 28+0 i dag.

33+2. Gått opp 6 kg i svangerskapet hittil.

Tror jeg nærmer meg 8-9 kg pluss nå. Litt mer enn jeg skulle ønske, men håpet er å ikke gå opp mer enn 12 kg totalt.
Samme her. Er overvektig fra før og håper å ikke gå opp mer enn 12 kg totalt. Nå sist lå jeg på ca +8, er 32+0

Samme her. Er overvektig fra før og håper å ikke gå opp mer enn 12 kg totalt. Nå sist lå jeg på ca +8, er 32+0

Jeg har nok allerede gått opp 12-13 kg nå og er 32+3:( Men så har jeg ikke vært flink til å spise sunt akkurat... Kjedelig med priskrig på smågodt akkurat nå! Men etter påske er det avhold fra godteri frem til fødsel:)

Back
Topp