Vekt: opp eller ned?

Hadde ikke gått opp noe før uke 12, nå plutselig opp 2 kg. Jeg burde sikkert ikke gå opp noe pga overvekt, men jeg spiser fordi jeg er sulten konstant.

Gikk først ned ca 2 kg, så opp 3 kg (altså +1 fra utgangspunktet). Nå har jeg ned mellom 0,5-1 kg. Men litt svingninger må man vel regne med. Det hadde jeg jo før graviditeten også :)

å herregud så spent jeg er på hvor mye jeg er gått opp når jeg leser her! Jeg skal reise med en gang til svingers og låne badevekt!

å herregud så spent jeg er på hvor mye jeg er gått opp når jeg leser her! Jeg skal reise med en gang til svingers og låne badevekt!

Jeg har gått ned i vekt, nesten 1 kg. Er 16 uker på vei:) Har ikke vært noe dårlig i svangerskapet, eller kastet opp. Men er ikke glad i søtsaker lengre, så kan være derfor :) Er iallefall ikke blitt noe tynnere .

Er lykkelig for ca stillstand. Varierer fra 82,7-83,2 kg og det er rikelig! Tror jeg var ca 83,5 kg i august, så etter et svært magert 1. Trimester så har jeg blitt rehydrert og er tilbake til normalvekta. Skal jo helst ikke legge på meg mer enn 10-13 kg totalt så er veldig glad for foreløpig stillstand

17+1

Last edited:
Opp 4,5 kg...

Back
Topp