Vekt: opp eller ned?

Gått opp :( :)

Jeg har lagt på meg.. Har nok ikke lagt på meg mer enn 2 kilo men føles som mye mer tiltider :wtf::D er 13+5 :)

Tror ikke jeg har gått verken opp eller ned. Har ikke vekt da, men tviler. Jeg gikk ikke opp før rundt uke 18 sist. Jm var ikke helt fornøyd, men la på meg 14,5 kg til slutt da :) sikkert en del vann. Er 52 kg, så skulle nok lagt på meg litt

3 kg opp og 14+0 i dag... Til sammenligning så hadde jeg gått opp 4 kg i uke 12 med første :p

Jeg har visst gått ned et par kg. Har noe ekstra å ta av så det gjør i grunn ingenting. Har gått ned i vekt med de to eldste også.

Jeg gikk opp 1 kg i uke 12. Har ikke sjekket vekten siden.

Som fleire seier her, så kjem det jo sjølvsagt an på vekt i utgangspunktet kor mykje ein bør legga på seg. Eg er vanlegvis ca 60 kg, men gjekk først nedover på 50-tallet pga kvalme og oppkast og blei litt bekymra. Men i dag tidleg, 12+6, var eg oppe i 62, så det er fint. Og fleire kilo skal det bli! :P

Har definitivt gått opp, haha!! :p Vet ikke hvor mye, men sikkert 2-3-4 kg.

Jeg har gått ned 2-3 kg. Har ikke kastet opp eller noe. Har vært ganske kvalm da, men føler jeg spiser hele tiden. Vi får se hva som skjer videre.

Jeg har gått opp 3-4 kilo tror jeg :) 12+0 i morgen :) ganske tydelig mage allerede også, men er i utgangspunktet ganske slank.

Gått ned ca 2 kg, utrolig at det ikke er mer...

Har ikkje vore kvalm men dårlig matlyst i starten så har gått litt ned.. Frå 65,5 til 63,5. Er 12+5 no, så det går vel tidsnok oppover;)

Jeg har gått opp 1kg (uke 12). Det hadde jeg i begge de andre svangerskapene også. Gikk helt greit opp i vekt med de to andre, så bekymrer meg ikke. De fleste kg lå igjen på sykehuset og resten kom godt med til ammingen.

Har gått opp litt 2-3 kg. Er 13+6 på vei. Jeg har vært mye kvalm og dårlig, men det har ført til at jeg er av de som småspiser for å holde kvalmen i sjakk og da legger man gjerne på seg litt mer i starten.

Back
Topp