Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror ikke jeg har gått verken opp eller ned. Har ikke vekt da, men tviler. Jeg gikk ikke opp før rundt uke 18 sist. Jm var ikke helt fornøyd, men la på meg 14,5 kg til slutt da sikkert en del vann. Er 52 kg, så skulle nok lagt på meg litt
Som fleire seier her, så kjem det jo sjølvsagt an på vekt i utgangspunktet kor mykje ein bør legga på seg. Eg er vanlegvis ca 60 kg, men gjekk først nedover på 50-tallet pga kvalme og oppkast og blei litt bekymra. Men i dag tidleg, 12+6, var eg oppe i 62, så det er fint. Og fleire kilo skal det bli!
Jeg har gått opp 1kg (uke 12). Det hadde jeg i begge de andre svangerskapene også. Gikk helt greit opp i vekt med de to andre, så bekymrer meg ikke. De fleste kg lå igjen på sykehuset og resten kom godt med til ammingen.
Har gått opp litt 2-3 kg. Er 13+6 på vei. Jeg har vært mye kvalm og dårlig, men det har ført til at jeg er av de som småspiser for å holde kvalmen i sjakk og da legger man gjerne på seg litt mer i starten.