Er 4 mnd på fredag men var på helsestasjonen idag. 6500gr og 61 cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så fort tida går! Lille er 4 måneder på søndag, men skal på helsestasjonen i morgen! Blir spennende!Er 4 mnd på fredag men var på helsestasjonen idag. 6500gr og 61 cm![]()
Oj, begynner å bli store no, smågulla vårejeg skal på kontroll på fredag og er kjempespent på vekta. Hun var bare 5140 på vektkontroll før to uker sider, så satser på 5300 denne gangen
![]()
Ok, fire kg på fire mnd... Slett ikke verst...Han her var 2500 når han ble født så her fyker vekta opp!!
Så lang hun erDa har vi vært å målt... Lille (store) er blitt 66 cm og 6130 gram
![]()
jepp! Hun blir jo så fort stor! Hvor er det blitt av babisen min!?!Så lang hun er
Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Kjenner følelsen. Cecilie er jo nesten ikke våken og jeg har så mye å gjøre når storesøster er hjemme at jeg føler hun blir stor lenge før jeg får tid til å nyte babytiden:-(jepp! Hun blir jo så fort stor! Hvor er det blitt av babisen min!?!
Kanskje det er derfor lille sover så lite, hun vil nyte babytida sammen med megKjenner følelsen. Cecilie er jo nesten ikke våken og jeg har så mye å gjøre når storesøster er hjemme at jeg føler hun blir stor lenge før jeg får tid til å nyte babytiden:-(
Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Spørs det;-)Kanskje det er derfor lille sover så lite, hun vil nyte babytida sammen med meg![]()