Vekt og lengde 4 mnd

Oj, begynner å bli store no, smågulla våre :) jeg skal på kontroll på fredag og er kjempespent på vekta. Hun var bare 5140 på vektkontroll før to uker sider, så satser på 5300 denne gangen :)

Oj, begynner å bli store no, smågulla våre :) jeg skal på kontroll på fredag og er kjempespent på vekta. Hun var bare 5140 på vektkontroll før to uker sider, så satser på 5300 denne gangen :)

hvor stor Er din? Min var veldig liten ved fødsel, men fått mme siden han var 2 mnd

Begynner å bli litt størrelse på disse små nå :)

* æpp'n *

Her har vi ikke 4mnd kontroll så neste er 12. juli, da er det 5 mnd kontroll og mer vaksine :) Men tenkte å dra ned å veie snuppa, hu var 4 mnd i går :)

å fra 3 mnd e det en gang i mnd her. Ganske greit og følge me hver mnd. Egentlig skulle jeg ikke før barselgruppen, men det er så lenge til.

Jeg var også i dag. 6250 g og 63,5 cm:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Da har vi vært å målt... Lille (store :P) er blitt 66 cm og 6130 gram :)

jepp! Hun blir jo så fort stor! Hvor er det blitt av babisen min!?!
Kjenner følelsen. Cecilie er jo nesten ikke våken og jeg har så mye å gjøre når storesøster er hjemme at jeg føler hun blir stor lenge før jeg får tid til å nyte babytiden:-(

Kjenner følelsen. Cecilie er jo nesten ikke våken og jeg har så mye å gjøre når storesøster er hjemme at jeg føler hun blir stor lenge før jeg får tid til å nyte babytiden:-(

Kanskje det er derfor lille sover så lite, hun vil nyte babytida sammen med meg :P

Back
Topp