Vekt nedgang, eller oppgang?

Og ikke noe mage nei. Men nå har jeg litt heng etter de 2 første :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gikk ned 2 kg i starten. Men siden jeg er rimelig tynn fra før har jeg spist de på meg igjen for å ha noe å gå på om jeg skulle bli dårlig. Nå har jeg lagt på meg 3 kg :)

Ned nesten 2kg siste uken.. Større pupper og en liten "oppblåst" kul på magen... Vært syk nå så sikkert derfor jeg har gått ned.. Ikke all verden av mat som smaker når man ligger rett ut... På bedringens vei nå så da går jeg nok lett opp igjen...

6+3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke lagt på meg, men sykt oppblåst og blubbete. Sukk!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har utrolig nok gått ned:-o men det kommer nok mest av tap av muskler. Ikke trent på en mnd. Vært kvalm og trøtt og derfor vært veldig interaktiv:-/ og eneste som hjelper på kvalmen er å ete, så føler ikke jeg gjør annet. Så kiloene kommer nok!!! Må også legge til at jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei- veldig oppblåst:-O Er 6+0 i dag. Blir spennede å se fremover;-)

Jeg gikk opp to, men gått ned halvannen igjen.. Vet ikke om jeg har fått mage, eller om det bare er at jeg er oppblåst :p Er 7 uker idag (siden vi er over midnatt )

Gått opp 1. Skal ikke opp mer før uke 12 er planen ;) Håper å legge på meg maks 15 denne gangen. Gikk opp 23 sist! :O

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Nå har jeg gått opp 4kg... Er nok litt pga graviditeten OG pga mye snop...

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Har gått ned 2 kilo pga kvalmen, magen er oppblåst og fordøyelsen går tregt :p Gleder meg til å få se en ordentlig gravidmage og ikke bare "luft"!

Jeg har gått opp 2 kg og har begynt å få litt mage under den oppblåste :-) Er 9+2.

6. April 2013
7. April 2015

Back
Topp