Vekt nedgang, eller oppgang?

Lilleluca

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Har dere begynt å legge på dere babyen? Og kanskje fått en liten mage?

Jeg får ikke imeg så mye næring, så jeg har gått litt ned i vekt,men magen ser ut til å være litt "hoven". Tenk hvor stor jeg skal bli om jeg begynner å vokse allerede nå :p

Jeg har vel gått ned 2 kilo nå. Ikke fått mage. Men nå er den dvask fra de 2 forrige svangerskapene.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ingen mage. Men er fryktelig sulten hele tiden, så kiloene kommer vel fort om det ikke gir seg :eek::p

Ingen mage, fortsatt samme startvekt. Noen dager spiser jeg nesten ingenting, mens andre dager spiser jeg masse!

Ikke gått opp noe, men det kommer nok :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Har ikke gått opp ennå :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

neee, har gått opp 0.3 kg :p Har som mål å ikke legge mye på meg denne gangen siden jeg har en del fra før... TROR d er begynt komme litt mage.. Men er jo oppblåst også, så kan være like mye derfor ;)

Har ikke gått opp noe enda. Håper jeg klarer å holde meg på 0 i mange uker til for jeg har en del kg ekstra fra før...

Har lagt på meg 2 kg

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Har gått ned 2kg men har større pupper og mage. 8+0 i dag :)

Ned 2kg, men er veldig flink meg trening og kosthold. Har fortsatt 15 kg igjen fra forrige graviditet, så vil helst ikke legge på meg for mye!

Gått ned 3 kg, mye pga oppkast og kvalme..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vekta er stabil foreløpig! Men spiser som en hest, så det forandrer seg nok snart:p! Men er så oppblåst att det ser virkelig ut som jeg har lagt på meg skikkelig! Er så oppblåst att det nesten er vondt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk opp 1 kilo i Hawaii. Ikke lett å spise sundt når du er gravid i Hawaii, hehe. Ellers så har jeg holdt vekten ganske grei, spiser en del men prøver å holde meg litt i aktivitet. Men ikke mye trening fortiden. Men går på tur med ungen i vogn, annenhver dag.

Lagt på meg ca.2 kg, er 8+1 uker. Må spise regelmessig hver 3 time for å unngå kvalme/uvellhet, også må jeg spise litt om natta, våkner av kvalmen:eek: Blir nok en del kilo, men jeg skal fortsatt prøve å holde meg i aktivitet og trene det jeg klarer iallefall(liiiite energi for tia). Hadde bare noen hundre gram ekstra vekt fra forrige svangerskap, så regner med det blir greit å få av seg de kiloene etter dette sv.skapet også:)

Har begynt å få mage :) Men har gått ned ca. 2 kg.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp