Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ikke det er tilfellet, for da ligger jeg tynt an... :|Med førstemann gikk jeg opp 17 kg, men veide meg ikke de siste tre ukene ;-) Gikk dog ned 14 kg bare et par dager etter fødsel, så var nok mye vann i kroppen!
Denne gangen er startvekt lavere enn sist, men gått opp 2,5 nå. Runder opp til 3 kg![]()
Er det sånn at man går opp mer når man veier mindre?Jordmor mente det serru!
Haha tynt an her og da, for jordmor mente jeg veide litt for lite. Jeg er innenfor normal bmi da, og er ikke så høy heller så tok det ikke helt til megHåper ikke det er tilfellet, for da ligger jeg tynt an... :|
Var innafor normalvektig før jeg også, så synes 6kg hittil er mye... Min jordmor komenterte ikke så my på det hun daHaha tynt an her og da, for jordmor mente jeg veide litt for lite. Jeg er innenfor normal bmi da, og er ikke så høy heller så tok det ikke helt til meg![]()
Så lenge man følger sin egen kurve?Var innafor normalvektig før jeg også, så synes 6kg hittil er mye... Min jordmor komenterte ikke så my på det hun dahåper vektoppgangen min stagnerer snart
![]()
Den her kurven er isåfall helt jamSå lenge man følger sin egen kurve?kan godt stoppe opp litt her og! Haha!
Den er lei! Vi får prøve å motivere hverandre!
Uff ja, da er det jo en gyllen mulighet for dere etter fødselen!Ja er veldig frustrerende og spesielt når man ikke får hjelp heller fra legen. Men håper at jeg klarer å legge om livsstilen og får mannen med på det også. Han har diabetes type 1, så han burde endre livsstilen han også. Han er ikke så plaget med vekten, men er en del høye blodsukker. Er enklere om man er 2.