Vekt i sv.skap

M*

Forumet er livet
VIP
Hva har dere gått opp til nå? Og dere som har barn fra før - hvor mye gikk dere opp totalt i de forrige sv.skapene? :)

Jeg gikk opp 20 kg med nr 1 og 17kg med nr 2. På nr 1 kom kg tidlig, mens med nr 2 la jeg på meg mest på slutten. Nå er det litt mer likt første sv.skap, jeg er 16+1 og har gått opp 4-5 kg så langt :)
 
Opp 34,5 kg med nr 1 født til termin
Opp 12 kg med nr 2 født i uke 37
Opp 30 kg med nr 3 født i uke 38
Opp 5 kg til nå, uke 12+6
 
Ca 5-6 kg her 15+1.. Føler kg ble kastet på meg så fort testen lyste positivt nesten :p
 
13 + 2, gått opp ca en kilo. Gikk opp 10 kg i forrige svangerskap.
 
Med nummer 1 gikk jeg opp 2kg fra startvekt.

Nå har jeg gått opp og ned 2kg ca. Ligger ca 0,5kg over startvekt for øyeblikket.
13+0
 
Med første fikk jeg opp 16kg men alt kom etter uke 25 magen var ikke eksisterende fram til uke 30ca.

Er 14+3 nå og har gått opp 4 kg, magen er på plass allerede...
 
Med første gikk jeg opp 25 kg. :eek:
Prøver å være litt mer bevisst nå. Så ingenting foreløpig.
 
Nr 1: ned 15 kg di første 4 mnd, men la disse på meg igjen
Nr 2: ned 20 kg
Nr 3: ned 28 kg
Nr 4: ned 4 kg er 13+6
 
Med nr en gikk jeg opp 9kg totalt, vart 90kg i utgangspunkte den gang... Gikk ned 16kg fra da jeg var høygravid til babyen var 1uke.
Å allerede nå i uke 12+5 har 6kg sneket seg på, var denne gang 69kg før jeg ble gravid... Syns selv jeg spiser sunt men...
 
Første gang: Gikk opp 15 kg, han kom 3 uker før. Vekten kom mot slutten.

Denne gang: Er 14+2 nå og har gått ned 4 kg. Vært mye stress og ammer fortsatt, så er ikke så rart.
 
:O
Er det noe igjen av deg? :O

Jada. Klarte jo selvsagt å legg på meg igjen når ungene kom ut :yuck:
Er 8 mnd siden jeg fikk minstemann og har klart å legge på meg 10 kg på den tiden. Jeg + vekt = dårlig match:mad:
Men når denne kommer er det nok! Sunnere livsstil her kommer jeg :)
 
Med nr 1 gikk jeg opp 22 kg, og det samme med nr 2.
Men det kom på ulikt. Første gang kom det på fra første stund, mens med nr 2 kom de rundt halvveis.
Har ikke så lyst å legge på meg så mye denne gang, men kjenner jeg er godt i gang allerede. Jeg har lavt stoffskifte, noe som blir mer ustabilt under sv.skapene, som igjen gir lavere forbrenning.
Vil prøve å være mer i bevegelse dersom bekkenet mitt tillater det:)
 
-4,5 kg her.. Kvalme sucks..

Med nr en gikk jeg først ned 2 kg, før jeg gikk opp 8, så pluss 6 kg totalt...
 
Jada. Klarte jo selvsagt å legg på meg igjen når ungene kom ut :yuck:
Er 8 mnd siden jeg fikk minstemann og har klart å legge på meg 10 kg på den tiden. Jeg + vekt = dårlig match:mad:
Men når denne kommer er det nok! Sunnere livsstil her kommer jeg :)
Den er lei! Vi får prøve å motivere hverandre!
 
Gikk opp 10 kg i begge dem andre SV.

Er straks 14 uker. Og har ikke gått opp noe enda
 
Med førstemann gikk jeg opp 17 kg, men veide meg ikke de siste tre ukene ;-) Gikk dog ned 14 kg bare et par dager etter fødsel, så var nok mye vann i kroppen!

Denne gangen er startvekt lavere enn sist, men gått opp 2,5 nå. Runder opp til 3 kg:p

Er det sånn at man går opp mer når man veier mindre? :eek: Jordmor mente det serru!
 
Nr 1 gikk jeg ned 14 kg, født til termin.
Nr 2 gikk jeg ned 18 kg, født på termindato :)
Nå er jeg 13+4 å gått ned 10 kg.
Så vi får se..
 
Back
Topp