Vekt etter fødsel

Gikk opp 18 før fødsel, ned 8 de første 2 ukene etter. Resterende sitter enda 9u etter fødsel.

irriterer meg grenseløst da jeg spiser bedre enn noensinne, går ca 10-12k mer skritt ila dagen og trener 2d i uka utenom de daglige knipe og bekkenbundnsøvelsene..
 
Jeg gikk opp ca 18kg...har nå 6kg igjen å ta av.. Ammer så det er en slankekur fir meg selv om jeg spise mye sjokolade.
Travel hverdag på morgenenmed å få ei fulgt til skolen og en i barnehagen og lille må bli med på det.. Nå har jeg stått stille på vekta den siste måneden.. Så må nok jobbe for de når jeg otke det... Mye muffins mage som jeg kaller det. He he vet ikke om jeg klare bli kvitt den da...
 
Gikk opp rundt 18 kg. Etter en uke hadde jeg kanskje igjen 6-7 kg, og nå 11 uker etterpå har jeg igjen rundt 3kg. Jeg var veldig tynn og nesten undervektig før graviditeten, så hadde egentlig ikke tenkt til å gå ned så mye mer...
 
Jeg veier det samme nå som da jeg ble gravid, men magen ser enda ut som den er 6 mnd på vei :hungover: 3 mnd siden fødsel nå
 
Jeg veier det samme nå som da jeg ble gravid, men magen ser enda ut som den er 6 mnd på vei :hungover: 3 mnd siden fødsel nå
Ja samma her med den magen, fasongen på den e ikkje heilt sånn eg vil ha den :wtf: men det går seg vel til ;)
 
Back
Topp