K@trine
Gift med forumet
ORIGINAL: carina82
ORIGINAL: Alicia85
kordan e dokker vekt blitt etter fødseln?
æ har stått stille i sikkert 1mnd å æ e kjempelei av at alle buksen mine ligg i skape å æ kan jo ikke bruke dem..blir jo deppa jo..har ennu 7kg igjenn før æ e som æ va..tror æ aldri blir sånn igjenn utn å trene..kan jo ikke trene heller..slit sånn me bekkene ennu.andre som gjør d??
dessutn har æ fått sår på puppan pga av soppen ho har i munnen så har ikke klart å amma ho nestn nokka..miste jo melka mi..huff..håpe ho begynne å spise av puppen igjenn..
detta blei plutseli litt langt..hehe..
Tror jeg har igjen 6 kg. Vekta har stått stillle her å. Etter forrige fødsel tok det meg 1,5 år å bli som som før. Men 2 fødsler setter sine spor, så jeg forventer ikke å bli som som før. Kroppen forandrer seg.
Bekkente mitt er bra, men jeg har ikke hatt tid / eller ork enda til å trene. Spiser sundt da.
Ang. soppen på bryste så må du gå til legen å be om mycostatin krem. Du kan ende opp med bakteriell brystbetennelse hvis du ikke får behandling. Og hvis du ønsker å amme, så legg henne til...
*ønsker deg riktig god bedring og lykke til*
p.s. nei jeg får ikke på meg buksene mine. Det er lenge til! Bruker tjukkas buksene mine som jeg brukte etter forrige fødsel.
Riktig det som carina sier om soppen, du må få salve for å få bukr med den, et annet goddt råd er å bruke hårføneren på laveste varme og hastighet og tørke puppen etter hvert måltid, varmen får vorta til å tørke og blodsirkulasjonen til å øke, noe som igjen får såret til å gro raskere - jeg sliter også med en sprekk i den ene puppen som er i ferd med å gro nå... men det tar lang tid...[8|][;)]